Hallo daar,
Ik zit met een vraag,
Ik moet de carb. van mijn Rekord E1 uit 78 met een 2.0s motor vervangen omdat het mechanische gedeelte van de kleppen een beetje op is en er hier en daar weleens wat blijft hangen zodat de motor stationair bij tijd en wijlen zo,n beetje 3000 toeren maakt.
Heb nu een andere carb. gekocht maar er valt mij iets op, we praten hier trouwens over een varajet 2 carb, aan het einde van het platte stangetje (links) wat uit de vacuumpomp komt zit een soort kommetje.
Bij de carb. die nu in de auto zit zit de hevel van de carb. klep IN het kommetje , bij de aangeschafte carb. zit de hevel rechts naast het kommetje.
Wie kan mij vertellen wat de juiste wijze van monteren is voordat ik de boel ga vervangen?
Ik kan eventueel nog wel een foto mailen om het duidelijker te maken.
En nog wat als een cockpit met toerenteller monteer waar sluit ik de bedrading op de motor dan aan?
Mvg. Edwin.