Ik wil deze dus gaan kopen.Alles zit erbij.De hele historie en heeft netjes zijn beurtjes gehad en riem vervangen bij 121.000km.het is een elegance uitvoering
Maak een lange proefrit en naast standaard punten :agent let op of schakelen en terugschakelen soepel gaat,
kijk ook of die goed op temperatuur komt (en blijft).
Kijk Ook of alle (elektro) snoefjes werken (el. ramen en deuren, spiegels)
Goed Climate-control uittesten (airco).
Bij minste twijfel: :cry niet kopen of goede garantie voorwaarden afspreken en op het papier laten zetten
Normaal of niet, dat is praktijk.
Bij mij hangt ie ook altijd rond 85 gr, alleen bij stadsritten gaat ie naar 90 gr.
Over brandstofgebruik klaag ik niet ( +/- 8l/100km) en 80% rijd ik >130/140 km/h.
Olie gebruik is ook prima, +/- 1/4 l op 20.000 km.
Dus, laat ik zo, ga ik ook geen problemen opzoeken (die komen van zelf :D).
Pijnpuntjes bij de C1 GTS: achter schokbrekers, die kunnen bij 121.000 km al 2 keer vervangen zijn. Verder kan de voortrein bonken bij het over drempels gaan. Je kan met een looplamp kijken of er een voering over de onderste winding van de veren zitten, dan heeft ie de modificatie al gehad. Stuur huis is ook een zwakpunt. Mijn GTS had deze al vervangen.
Auteur
Berichten
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.