Forumindex › Forums › Modellen › Manta › scheurtjes in vliegwiel
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 november 2009 om 12:10 #17213716
Is hier nog wat van te maken, of kan hij de oudijzerbak in. Het is namelijk een 3.0E vliegwiel en wegkiepen vind ik toch wel zonde.
2 november 2009 om 12:24 #17544321ik weet het niet zeker, maar rersoonlijk zou ik ‘m heel ver weg gooien, en tevens heel blij zijn dat het niet te laat was
2 november 2009 om 12:34 #17544322Niet over na denken, gooi weg dat ding.
2 november 2009 om 13:04 #17544323ik zou er ook niet meer mee gaan rijden mark,je weet wat er kan gebeuren als hij knapt:o:o:o
2 november 2009 om 13:49 #17544324Dan zal ik jullie advies maar opvolgen en ‘m bij ‘t oudijzer kiepen.
2 november 2009 om 14:36 #17544325:o Dat vliegwiel is echt heel moe…..
2 november 2009 om 17:01 #17544326Als je dat zwarte vlak eerst opschuurt. Dus echt ff blank maken. En dan met houtskool een vlak maken. Zie je nu de scheurtjes nog dan is het in het metaal. Denk namelijk dat de zwarte aanslag is gaan bladderen door oververhitting.
2 november 2009 om 17:27 #17544327je kunt hem toch laten afdraaien:hmmz
2 november 2009 om 19:29 #17544328die is hopeloos verbrand Mark:swear
mss als papier gewicht voor de vraagbaak bruikbaar maar niet in zijn oude functie!:wors
2 november 2009 om 22:24 #17544329Heb vorige week ee vliegwiel van de traktorpulling in me ”handen” gehad. Daar is dit niks bij,
FF iets afdraaien dan weet je hoe diep ze zitten. Denk dat het meevalt.
3 november 2009 om 00:15 #17544330Wegmieteren voordat hij straks tijdens het rijden scheurt en dwars door je harses gaat
3 november 2009 om 08:23 #17544331Hey Marc, dat kom je wel vaker tegen, wanneer het alleen op het “contact oppervlak” zit , dat stukje afdraaien en kijken of het weg is…
Op een standaard motor zou ik dat wel durven ;)3 november 2009 om 08:31 #17544332vergeet ,als je dit gaat gebruiken ,geen scherven deken
zou je overlevingskans wel eens kunnen vergroten
zie reactie hacula,ik ben het volledig eens met hem
en zou hier geen enkel risico bij nemen.
vgr tonsr.3 november 2009 om 17:51 #17544333Mocht je, je niet kunnen beheersen en dit toch nog gaan afdraaien, er is speciaal spul te krijgen die scheuren kan laten zien die het oog niet ziet.
Geen idee hoe ‘t heet, maar heb ‘t een keertje gehoord.
3 november 2009 om 17:57 #17544334Ik heb een ander vliegwiel . Deze heb ik laten afdraaien en laten slijpen. ‘T raakvlak van zo’n koppeling kan schijnbaar erg hard worden door ‘t opwarmen en afkoelen.
3 november 2009 om 18:04 #17544335plaatje erbij…
3 november 2009 om 18:36 #17544336origineel gepost door henk 400rr
Mocht je, je niet kunnen beheersen en dit toch nog gaan afdraaien, er is speciaal spul te krijgen die scheuren kan laten zien die het oog niet ziet.Geen idee hoe ‘t heet, maar heb ‘t een keertje gehoord.
die rode zooi henk?
Residulos meen ik,
ideaal spul,eerst die rooie zooi er op spuiten en daarna afspuiten met de bijbehorende spuitbus,als je scheuren ehbt blijft daar een rood lijntje staan en de rest is wit,3 november 2009 om 19:37 #17544337Ziet er goed uit:thumbup
origineel gepost door marcV
plaatje erbij…
3 november 2009 om 19:48 #17544338Whoww, nog méér Bling bling?
Zonde om er een koppeling en bak aan te monteren.3 november 2009 om 20:19 #17544339origineel gepost door marcV
plaatje erbij…
Is hij ook weer uitgebalanceerd?
3 november 2009 om 21:09 #17544340origineel gepost door Jo
Whoww, nog méér Bling bling?
Zonde om er een koppeling en bak aan te monteren.verchromen :jerry
3 november 2009 om 22:38 #17544341en heb je de ouwe al weg gegooid ? of heb je af laten draaien (wat een goede mogelijkheid is)
4 november 2009 om 14:06 #17544342Die ligt nu nog op schap, wegkiepen kan altijd nog. Ik denk alleen niet dat ik ‘m ooit nog zal gebruiken,…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.