Een slimme honda rijder

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Een slimme honda rijder

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 63)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213669
    cd-design
      Lid sinds:
      21 July 2008

      Een Civic met een c20let???

      http://www.youtube.com/watch?v=2ug9JwyoNJs

      #17543815
      geert666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 December 2004

        nice!!

        #17543816
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Wat een debiel…
          als je sommige jappen blokken ziet…is dan toch echt veel mooier!

          Maar zal wel een stuk duurder zijn ;)

          #17543817
          skinsdale
            Lid sinds:
            15 June 2008

            mja opel:wub blok in een honda is altijd goed

            #17543818
            2e-c14nz
              Lid sinds:
              5 June 2009

              Nice :D

              #17543819
              OPC Turbo
                Lid sinds:
                7 June 2009

                Apart een boer met een Civic… die rijden toch altijd in een Golf 2?

                Een Civic is meer voor mensen met een boel goud+uitkering of kereltjes met een petje…

                Maar hij is wel zo slim om er een hele fijne motor in te hangen :)

                #17543820
                jason
                  Lid sinds:
                  1 July 2004

                  origineel gepost door OPC Turbo
                  Apart een boer met een Civic… die rijden toch altijd in een Golf 2?

                  Een Civic is meer voor mensen met een boel goud+uitkering of kereltjes met een petje…

                  Maar hij is wel zo slim om er een hele fijne motor in te hangen :)

                  en chrome velgen………..

                  #17543821
                  mayhem
                    Lid sinds:
                    13 June 2006

                    de 1ste honda rijder met verstand…. eindelijk 1 die voor koppel kiest.

                    zie t met me maat, civic met b18 (1800 vpech van een integra) 218 pk gebankt, en 185nm whahahahaha

                    #17543822
                    sjoerdie
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 September 2005

                      das best wel een sneue score…

                      #17543823
                      TRPower
                        Lid sinds:
                        13 October 2008

                        die jappenblokjes hebben idd bijna geen koppel…

                        en gaan pas wat leveren vanaf de 5000rpm ofzo, terwijl onze blokjes al vanaf 2000rpm gaan als een banaan :p

                        #17543824
                        mayhem
                          Lid sinds:
                          13 June 2006

                          origineel gepost door sjoerdie
                          das best wel een sneue score…

                          ooit wel eens een honda gezien met koppel dan?

                          mannen zijn afhankelijk van de vtec, en de 9000rpm.

                          #17543825
                          Bart Hoedemaker
                            Lid sinds:
                            12 February 2007

                            Er zijn echt heel veel versies van de Honda B18 motor. Maar ze hebben allemaal veel minder koppel tov hp, waar het aan licht? D

                            Nissan an Toyota blokjes hebben wel koppel.

                            #17543826
                            mayhem
                              Lid sinds:
                              13 June 2006

                              heel die honda wereld is raar. wel mooi… bij een b18 zit fabrieksaf een quiffe LSD diff in de bak.
                              snelle inlaat (Soort lexmaul) is nieuw 250 euro…

                              maar de prijs van een b18 ligt op c20let+f28 niveau…

                              #17543827
                              gsi-maffia
                                Lid sinds:
                                15 December 2006

                                Dus zo een “debiel” is die man dus toch niet…

                                Hij heeft tenminste wel een C20LET.. want een V-Tec is ook niet alles..

                                #17543828
                                giuliettaevo
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  5 November 2006

                                  Kijk eens naar een turbo ombouw voor een Honda;)…. Koppel en vermogen is er dan ineens wel genoeg. en er is gruwelijk veel voor te krijgen. b16 motor van zo’n petjes-CRX kost geen knoop en is toch wel erg snel te maken voor je aan C20LET geld komt.:jerry

                                  C20LET is geen slimme keuze voor veel vermogen vind ik zelf… als je meer als 300 pk wilt hebben kun je beter een C20XE kopen en die ombouwen…zuigers, drijfstangen en turbo moet je dan toch andere hebben en in aanschaf scheelt het al een heleboel als je een XE koopt.;)

                                  #17543829
                                  gsi-maffia
                                    Lid sinds:
                                    15 December 2006

                                    Ik denk toch dat als je een Honda blok fatsoenlijk wil ombouwen naar turbo het net

                                    zoveel kost misschien wel meer als een C20LET.. en dan heb je nog maar een 1.6..

                                    heb het dus niet over een plaat tussen de koppaking en dan maar wat aankloten met druk..

                                    maar over juiste drijfstangen en zuigers..

                                    #17543830
                                    sw16v
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      1 July 2004

                                      idd wou net zeggen. lijkt allemaal wel leuk die 500/600euro kitjes.

                                      maar 9 vd 10 motoren overleefd deze niet, of turbo’s gaan niet langer dan 3000km mee:cool:

                                      #17543831
                                      cd-design
                                        Lid sinds:
                                        21 July 2008

                                        Tis gvd ook nooit goed he. Post je een honda metr een opel blok is er weer wat te zeiken…..:wtf

                                        origineel gepost door Fearless
                                        Wat een debiel…
                                        als je sommige jappen blokken ziet…is dan toch echt veel mooier!

                                        Maar zal wel een stuk duurder zijn ;)

                                        origineel gepost door giuliettaevo
                                        Kijk eens naar een turbo ombouw voor een Honda;)…. Koppel en vermogen is er dan ineens wel genoeg. en er is gruwelijk veel voor te krijgen. b16 motor van zo’n petjes-CRX kost geen knoop en is toch wel erg snel te maken voor je aan C20LET geld komt.:jerry

                                        C20LET is geen slimme keuze voor veel vermogen vind ik zelf… als je meer als 300 pk wilt hebben kun je beter een C20XE kopen en die ombouwen…zuigers, drijfstangen en turbo moet je dan toch andere hebben en in aanschaf scheelt het al een heleboel als je een XE koopt.;)

                                        En 300plus pkaas zijn met standaard turbo en zuigers (zitten al gesmede zuigers in een LET) ook te halen en blijft ook heel:P

                                        #17543832
                                        giuliettaevo
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          5 November 2006

                                          op het randje….;)

                                          drijfstangen en zuigers voor een Honda zijn dus niet duur, vriend van mij heeft een Civic met een b16 erin en turbo. Heeft een setje gesmede zuigers en drijfstangen in Japan gekocht( net over de 1000 euro samen…). I.c.m. een goede turbo (garrett) heeft hij ruim 380 pk in zijn huidige setup. Hier heeft hij ook al meer als 30dkm mee gereden dus betrouwbaar is het wel. -offtopic

                                          En als je een echt sterke motor wilt hebben moet je mijn Saab motor nemen. STANDAARD motorblok kan 500 pk hebben.:cool: Alleen aanbouwdelen zijn nodig. Ik heb straks 400pk aan de wielen en dat kost me een stuk minder als een C20LET motor.:P

                                          #17543833
                                          cd-design
                                            Lid sinds:
                                            21 July 2008

                                            origineel gepost door giuliettaevo

                                            En als je een echt sterke motor wilt hebben moet je mijn Saab motor nemen. STANDAARD motorblok kan 500 pk hebben.:cool: Alleen aanbouwdelen zijn nodig. Ik heb straks 400pk aan de wielen en dat kost me een stuk minder als een C20LET motor.:P

                                            Daar ben ik het helemaal mee eens. Wilde zelf ook aan de ombouw van een 9000 2.3t blokkie beginnen maar omdat er nog te weinig over de ombouw bekent is bij mij durfde ik het qua kosten nog niet aan. Misschien voor de toekomst:hmmz

                                            #17543834
                                            giuliettaevo
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              5 November 2006

                                              Als niemand er aan begint wordt er nooit meer bekend.:D

                                              Vandaar dat ik er maar gewoon aan begonnen ben.:afro

                                              #17543835
                                              Bart Hoedemaker
                                                Lid sinds:
                                                12 February 2007

                                                origineel gepost door giuliettaevo
                                                Heeft een setje gesmede zuigers en drijfstangen in Japan gekocht( net over de 1000 euro samen…). I

                                                Die autoparts winkels daar zijn net speelgoedwinkels hier :wors

                                                #17543836
                                                GSi-EVO2
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  19 April 2006

                                                  origineel gepost door cd-design

                                                  origineel gepost door giuliettaevo

                                                  En als je een echt sterke motor wilt hebben moet je mijn Saab motor nemen. STANDAARD motorblok kan 500 pk hebben.:cool: Alleen aanbouwdelen zijn nodig. Ik heb straks 400pk aan de wielen en dat kost me een stuk minder als een C20LET motor.:P

                                                  Daar ben ik het helemaal mee eens. Wilde zelf ook aan de ombouw van een 9000 2.3t blokkie beginnen maar omdat er nog te weinig over de ombouw bekent is bij mij durfde ik het qua kosten nog niet aan. Misschien voor de toekomst:hmmz

                                                  Grappig, zat een paar weken geleden op een Noors of Zweeds forum, was ook iemand bezig met renovatie van een 2.3t. Stond er ook één tussen met iets van 400 PK en dik 500 Nm. Wil best even zoeken en links plaatsen als je dat interessant vindt.

                                                  #17543837
                                                  axel
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    30 June 2004

                                                    De Civics (vierkante hok) mogen wel weinig koppel hebben, maar ze kunnen wel over de 8000rpm draaien.

                                                    Met hun 160 paardjes halen ze wel 14,4 sec op de 400 meter, en dan wegen ze nog 1050KG!
                                                    Wil je deze tijden halen met je Corsa B, dan heb je een 2L nodig die minstens 180PK heeft!

                                                    #17543838
                                                    mayhem
                                                      Lid sinds:
                                                      13 June 2006

                                                      dat zei ik toch ;) ze pakken je gewoon op de toeren. jij zit te schakelen en zij gaan nog ff 1500 toeren door.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 63)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.