Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Lotus Calibra by Artz
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 november 2009 om 00:59 #17213660
Heeft iemand meer info over dit project?
Günther Artz heeft wel meer aparte dingen gemaakt, zoals een Kadett E met een Corvette blok.
Maar deze Cali op het onderstel van een Lotus Omega…
1 november 2009 om 07:55 #17543726AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zo een heel blok kennen ze er in lepelen, maar de uitlaat kunnen ze niet even netjes ophangen.
En dat voor 35000 Euro.
Een echte Lotus Omega is goedkoper!1 november 2009 om 11:07 #17543727…..uhh, het is een Lotus Omega onderstel met Calibra plaatdelen…!!! Is een mega verbouwing geweest , hebben ze ook met een Kadett en een Corvette gedaan!
1 november 2009 om 11:24 #175437281 november 2009 om 11:28 #17543729
1 november 2009 om 11:31 #17543730en die advertentie is van 2005!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 november 2009 om 14:54 #17543731Calibra ziet er gewoon mooier uit dan een Omega. Als hij nou het originele Calibra dashboard erin had gehouden, en die uitlaat normaal, dan had ik het zeker wel het geld waar gevonden. Het is immer uniek, er is geen RWD Calibra, en hij is op kenteken ook nog.
1 november 2009 om 15:10 #17543732Er stond een tijdje terug een hele reportage van de Golf 1 met Porschemotor en de Kadett met Corvettemotor in de Markt (Duits blad).
1 november 2009 om 16:19 #17543733Tegenwoordig zie dat eigenlijk niet meer!Vroeger werd er meer geknutseld!!!!!!
Buchman& Buchmann had je toen ook nog en de Styling Garage die bouwden allemaal vd dingen.Ik kan die foto s niet linken.
Deze link en dan auto s en dan zie je van alles.
Die eerste auto met vleugeldeuren is een verbouwde 560sec van Mercedes.1 november 2009 om 18:39 #17543734origineel gepost door bbg_gendt
Calibra ziet er gewoon mooier uit dan een Omega. Als hij nou het originele Calibra dashboard erin had gehouden, en die uitlaat normaal, dan had ik het zeker wel het geld waar gevonden. Het is immer uniek, er is geen RWD Calibra, en hij is op kenteken ook nog.Dat kan niet, het dash van een Calibra is te smal. Alleen het plaatwerk van een Calibra is pas gemaakt voor op de Omega. Kijk maar naar de achterbumperstrip op de foto’s. Bij de Lotus zie je dat er een “middenstuk” in zit, terwijl een normale Cali maar 1 naat in de strip heeft zitten. De Lotus is te breed voor een Cali/Vec dash.
Deze Lotus Calibra is trouwens al vaker voorbij gekomen;)
2 november 2009 om 05:21 #17543735Ik vind het wel vet,
377 pk op de achterwielen,
dan maar “een uitlaatje ” dat verkeerd hangt HAHA
Waar hebben we het over?!?!?!
king:
2 november 2009 om 07:44 #17543736over een calibra met een hoop pk’s :|
de gene die hem nu heeft, mag wel een keertje langs komen hahah
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.