Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › c20let knallen in uitlaat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 oktober 2009 om 19:43 #17213136
hallo, mijn blok heeft bij ongeveer 3000 toeren een klapperend geluid uit de uitlaat.hij houd dan even in en na een paar seconden word ik afgeschoten en loopt hij goed.wat kan dat zijn? bougies?
gr jan16 oktober 2009 om 19:54 #17537412…of een mindere turbo, druk opbouw niet ok..
_edit_ span je wastegate even , draai die m6 moeren aan , 2 slagen16 oktober 2009 om 20:28 #17537413er zit een nieuwe turbo op en hij is gechipt bij mtech. ik zal morgen kijken of hij er op reageert.
gr!16 oktober 2009 om 20:41 #17537414kan inderdaad aan de bougies liggen. Heb ik ook voor gehad met mijn motor.
16 oktober 2009 om 21:22 #17537415bougies bougies bougies! zeker na het chippen
f5dpor van bosch, kost wat maar dan is het wel over!
17 oktober 2009 om 02:01 #17537416origineel gepost door sw16v
bougies bougies bougies! zeker na het chippenf5dpor van bosch, kost wat maar dan is het wel over!
zijn dat die platina’s ???
17 oktober 2009 om 11:43 #17537417Yup!
praktisch onmisbaar bij upgraden van LET door eigen ervaring al achter gekomen..!
17 oktober 2009 om 13:13 #17537418hmmm,
die komen er bij mij ook in als ik em ga chippen!
17 oktober 2009 om 16:20 #17537419is het opgelost Jan?
ik heb anders nog wel een setje liggen, mag je wel even proberen?17 oktober 2009 om 16:22 #17537420wat doen deze pitten in een standaard 2l 8 kleppertje
heeft dat zin,betere vebranding mogelijk,ben benieuwd.
vgr tonsr17 oktober 2009 om 16:29 #17537421heb altijd met de goedkoopste bougies gereden in 8v en 16v. maakte niks uit, maar in LET komt dat wat nauwer.
en om nou even bougies te proberen a +-20euro p/s…:P
17 oktober 2009 om 17:14 #17537422waarom perse die bougi zijn wel meer merken wat erin kan:vertag
17 oktober 2009 om 17:37 #17537423afstand van de elektrode is te groot even op 0.6mm zetten dan moet het goed zijn.
En Mpech Chips ben ik niet weg van kan namelijk ook het probleem zijn al eerder gehad bij een klant.
Andere chip er in gezet en gaan als de brandweer.17 oktober 2009 om 18:24 #17537424Originally posted by skinsdale
waarom perse die bougi zijn wel meer merken wat erin kan:vertagbij mijn kompressor motor alleen maar ellende gehad met andere merken bougies.
Diverse geprobeert alleen de bosch hielden het goed uit…17 oktober 2009 om 20:38 #17537425betere bobine wil ook wel helpen als de bougies het niet trekken.;)
18 oktober 2009 om 23:37 #17537426Ik heb nu 380+ pk bij 1.5bar en gewoon NGK bougie’s geen probleem:D
19 oktober 2009 om 07:51 #17537427NGK is niks mis mee, als ie alleen goed rijd op Bosch bougies klopt er gewoon iets niet met je motor. Als je gewoon omrekentabel gebruikt kom je bij de goede NGK’s uit, Bosch F5DPOR, is hittegraad 7 NGK.
Maar ik ben zelf voor Denso, top merk :D
@ Kipracing: als je ecu gechipt is spuit ie wat meer brandstof in en een iets hogere turbodruk, wat resulteert in het gebruik van een koudere hittegraad bougies om vervelende gaten in je zuiger te vermijden.
20 oktober 2009 om 15:15 #17537428ik heb er een bougietje uit gehaald en staat op bosch super 4
fr78 zijn dat dus de verkeerden als ik het zo lees?
gr!20 oktober 2009 om 15:18 #17537429Jep, voor originele LET is het misschien net te doen.
kom vanavond anders even langs, mag je ze proberen! of ligt de motor niet meer in de ascona?
20 oktober 2009 om 15:33 #17537430of benzinedruk te hoog ?
had ik ook
en of zitting lek of valselucht ergens20 oktober 2009 om 16:42 #17537431ik bestel wel ff nieuwe, er een endje mee rijden moet nog maar niet zonder achterdemper :P
4 november 2009 om 16:19 #17537432ik heb de bougietjes gehaald en hij loopt nu goed! thx voor de info!
gr jan4 november 2009 om 16:25 #17537433:thumbup:thumbup
4 november 2009 om 16:58 #17537434mooi sa best genog :p
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.