Forumindex › Forums › Modellen › Manta › manta a van 4 naar 6 cilinder
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 oktober 2009 om 20:43 #17213009
paar vraagjes past en 24 klepper in een a manta en past mijn getrag240 bak op een 6 cill
of beter een c3.0ne uit een oude senator halen
wat heb ik verder nog om te bouwen behalve de uitlaat
12 oktober 2009 om 20:52 #17535712ja past..
carterpan
motorsteunen verplaatsen
ruimte maken in het front
(verder weet k zo ff niet…)
(remmerij)12 oktober 2009 om 20:57 #1753571324v + 240/265= speciaal vliegwiel
12 oktober 2009 om 21:00 #17535714heb al grotere schijven voor en achter dus remmen doet hij wel..
carterpan??? omdraaien of heb ik een andere nodig????
enig idee wat voor vliegwiel er nodig is????13 oktober 2009 om 10:04 #17535715ja een speciaal vliegwiel :D carter kan je niet omdraaien..
14 oktober 2009 om 11:31 #17535716jep,
of gewoon de originele bak erachter laten… R25/R28…
dan zeg ik op mijn beurt gewoon een 3.0L 12v derin ploppen…dan kan je der zo een 265 bak erachetr hangen. kan ook 240 bak maar 265 bakken zijn sterker.king:
14 oktober 2009 om 11:33 #17535717o ja, en dan kan je bijvoorbeeld ook het dual ram systeem van een 2.6 overbouwen op de 3.0L. heb je ongeveer hetzelfde idee als de 24v, maar dan kan je er gewoon zo’n 240/265 bak achter hangen.
14 oktober 2009 om 15:09 #17535718carterpan kan je ook zelf maken is een hoop werk maar is het wel waard
cartepan van een monza past.
wij hebbe de carterpan over de lengte door geslepen en de bult achter het subframe gezeten de versnellings bak is maar net hoe je het wil hebben wil je rustig rijden of ook eens lekker scheuren
14 oktober 2009 om 15:43 #17535719ik heb 240 bak en dat gaat tot nu toe goed, bak is niet echt een probleem kan zat koppel aan…
origineel gepost door bettus accu
jep,of gewoon de originele bak erachter laten… R25/R28…
dan zeg ik op mijn beurt gewoon een 3.0L 12v derin ploppen…dan kan je der zo een 265 bak erachetr hangen. kan ook 240 bak maar 265 bakken zijn sterker.king:
ik zou alleen daarvoor niet voor de 12v kiezen, verbruikt 2x zoveel en is toch ook een stuk langzamer, vliegwiel is gewoon aan te komen en ook niet erg duur…
14 oktober 2009 om 15:57 #17535720tis maar net wat je er aan wilt spanderen. en ik dacht dat die vliegwielen wel duur waren…:wtf
14 oktober 2009 om 17:25 #17535721heb voor vliegwiel, racekoppeling en drukgroep bij elkaar 500euro betaald, vind in op zich wel meevallen…
14 oktober 2009 om 17:28 #17535722jep, dat valt ook zekers wel mee!
14 oktober 2009 om 20:23 #17535723Ik zou voor de 24v gaan, heb ze beide maar een 24v klinkt ff iets beter en oogt een stuk mooier. :wub
14 oktober 2009 om 20:59 #17535724heb je al een blok?, kreeg er een aangeboden.. gratis c30ne..
19 oktober 2009 om 09:40 #17535725ewn is dat blok compleet dan?
met alle onderdelen erop en deraan?
EN IS HIJ GOED? dat is het belangrijksteanders heb ik wel intresse.
mvg gery
19 oktober 2009 om 18:57 #17535726potverdrie
zit ik me daar een lullige 2.5 in mijn a-tje te prutsen
kun je hier een 3.0 krijgen ;)
toch maar weer om bouwengr.joop
origineel gepost door robbyrood
heb je al een blok?, kreeg er een aangeboden.. gratis c30ne..19 oktober 2009 om 20:17 #17535727origineel gepost door vette80
potverdrie
zit ik me daar een lullige 2.5 in mijn a-tje te prutsen
kun je hier een 3.0 krijgen ;)
toch maar weer om bouwengr.joop
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
origineel gepost door robbyrood
heb je al een blok?, kreeg er een aangeboden.. gratis c30ne..19 oktober 2009 om 20:43 #17535728origineel gepost door Manta 24V
origineel gepost door vette80
potverdrie
zit ik me daar een lullige 2.5 in mijn a-tje te prutsen
kun je hier een 3.0 krijgen ;)
toch maar weer om bouwengr.joop
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
origineel gepost door robbyrood
heb je al een blok?, kreeg er een aangeboden.. gratis c30ne..15 november 2009 om 18:50 #17535729origineel gepost door Kale gek
heb voor vliegwiel, racekoppeling en drukgroep bij elkaar 500euro betaald, vind in op zich wel meevallen…Heb een adresje voor 24V onderdelen:
Onderstaande allemaal met 6 punts bevestiging
Stalen vliegwiel euro 255,-
Omgebouwd vliegwiel euro 265,-
Gegoten vliegwiel (ruil) euro 135,-
Drukgroep 9″ tot ca 300Nm euro 135,-
Drukgroep 9″ tot ca 430 Nm euro 155,-
Drukgroep 9,5″ tot ca 350 Nm euro 160,-
Drukgroep 9,5″ tot ca 530 Nm euro 220,-
Spanrol euro 39,-
Pilotlager euro 10,-15 november 2009 om 20:29 #17535730Ronald Bolz zeker?
15 november 2009 om 21:53 #17535731origineel gepost door Manta 24V
Ik zou voor de 24v gaan, heb ze beide maar een 24v klinkt ff iets beter en oogt een stuk mooier. :wubGewoon de 12v, is in onderhoud een stukkie goedkoper,
en klinkt ook super…:jerry
Tegenwoordig gaat iedereen voor een 24v, je moet toch apart blijven…..(zal denk ik ook de reden zijn dat ik CC rijdt:angel:jerry
15 november 2009 om 23:51 #17535732Die CC rijders zijn allemaal apart…en is een ander soort klasse volk:jerry:jerry:jerry
16 november 2009 om 15:49 #17535733dankje cc rijders gaan gewoon niet mee met de rest wij moeten altijd apart zijn en doen
ps ik zou ook een 24v doen of een 12v met webers
16 november 2009 om 20:50 #17535734Wij hebben afgelopen weekend een 12v en een 24v opgehaald… beiden helemaal compleet met bak en alles erbij, beide handgeroerd. 12v liep erg netjes, 24v helaas geen tijd gehad om lopend te maken.
En dat alles voor de heftige som van 100 euro….:wors
En nee, ze worden niet verkocht….:agent de 12v komt in de VW LT oprijwagen. ligt nu al zo’n blok in maar die weigert goed te lopen en daarom wisselen we ze maar om. Kunnen we straks tenminste inhalen met het ding.:D
16 november 2009 om 20:56 #17535735wat is er miss met cc rijders,slimme kerels,want deze
manta is dus echt aan het uit sterven,zal dus eerder
unic worden als een b.:P:P:P:P:P
vgr tonsr. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.