Wat is het effect van een verkeerde koppeling, ik heb eens ergens gelezen/gehoord dat als er een verkeerde koppeling in een auto zit, dat je dan een beroerde stationaire loop krijgt? Hoe zit dit eigenlijk…
Aangezien mijn eigen C20NE nog steeds niet wil lopen zoals ik het wil…
kan me voorstellen dat je een te dikke koppeling hebt dat het blok niet rond komt ma als je een verkeer de koppelijng hebt past die toch niet in de drukgroep neem ik aan !?
Motor loopt wel… maar zagerig…
In de koppelingsplaat zitten die tangiaalveren, die moeten zorgen om de motortrillingen te verminderen.
Daarom mijn vraag, kan het zijn dat ik een verkeerde heb, zoja wat zijn de ervaringen van andere C20NE rijders
Alleen stationair zaagt hij behoorlijk…
Vermogen lijkt mij in orde, heb voorheen ook een c20ne vectra gereden, en is vergelijkbaar.
Injectoren zijn gereinigd en getest bij een Bosch service station.
En de koppeling heeft wel iets te maken met ongeregeld lopen, neem een afgedraaid vliegwiel, gaat je motor ook onregelmatig lopen, en in een originele koppeling zitten die dwarsveren in de koppelingsplaat die de schokken van de motor moeten opvangen.
Auteur
Berichten
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.