Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › chippen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2009 om 16:01 #17212489
hallo weet iemand een goed bedrijf waar je je astra g opc kunt chippen king:………..geen turbo.
en wat zijn de resultaten ?????
iemand ervaring ????groeten
27 september 2009 om 20:16 #17527420http://www.eds-motorsport.de/_eds_/index.htm
250 euro levert je 10pk op. Fase 2 kost je helemaal klauwen met geld en geeft je maar 20 pk extra.
Er zijn goedkopere manieren om er een pk of 10 bij te krijgen;) Geen diesel of benzine met turbo, dan is chippen niet echt de moeite waard is mijn mening…27 september 2009 om 20:23 #17527421wat kan ik dan doen om hem toch nog een beetje vlugger :P te maken………..
andere nokken of ????
en een open air filter hoe denken jullie daar over en wat raad je dan aan ??
groeten maikel
28 september 2009 om 10:43 #17527422Andere nokkenassen met grotere inlaat kleppen, compressie verhogen d.m.v. kop vlakken, hogere benzine druk met eventueel grotere injectoren, stand alone motormanagement iets als KMS, eventueel in combinatie met throttle bodies, natuurlijk je uitlaat (als daar nog wat te winnen valt).
En dan eventueel je onderblok nog, krukas balanceren samen met vliegwiel, vliegwiel afdraaien, stalen drijfstangen en gesmede zuigers.28 september 2009 om 17:11 #17527423origineel gepost door erwin78
Andere nokkenassen met grotere inlaat kleppen, compressie verhogen d.m.v. kop vlakken, hogere benzine druk met eventueel grotere injectoren, stand alone motormanagement iets als KMS, eventueel in combinatie met throttle bodies, natuurlijk je uitlaat (als daar nog wat te winnen valt).
En dan eventueel je onderblok nog, krukas balanceren samen met vliegwiel, vliegwiel afdraaien, stalen drijfstangen en gesmede zuigers.Juist ja… of misschien gewoon direct maar een Z20LET kopen?
30 september 2009 om 21:04 #17527424origineel gepost door OPC Turbo
origineel gepost door erwin78
Andere nokkenassen met grotere inlaat kleppen, compressie verhogen d.m.v. kop vlakken, hogere benzine druk met eventueel grotere injectoren, stand alone motormanagement iets als KMS, eventueel in combinatie met throttle bodies, natuurlijk je uitlaat (als daar nog wat te winnen valt).
En dan eventueel je onderblok nog, krukas balanceren samen met vliegwiel, vliegwiel afdraaien, stalen drijfstangen en gesmede zuigers.Juist ja… of misschien gewoon direct maar een Z20LET kopen?
Haha, inderdaad! Ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook:P
1 oktober 2009 om 15:50 #17527425Dat denk ik ook idd en met meer vermogen, maar de vraag was wat er mogelijk was :afro
1 oktober 2009 om 19:48 #17527426ja inderdaat…..
maar wie weet een bedrijf of cite waar ik wat info kan opvragen over andere nokken…?
dat wordt toch mijn keuze denk ik.
en de chippen..groeten maikel
1 oktober 2009 om 21:16 #17527427M-Tech heeft dat spul wel, kost bijna 500 euro en dan heb je 175 PK
EDS bied een pakket aan met een inlaatkit en chiptuning (zonder nokkenassen) voor 1100 euro dan heb je 185 PK.2 oktober 2009 om 19:51 #17527428wat een geld, ga eens kijken op mp of ebay voor een z20leh of let blokkie.
Denk dat je dan goedkoper uit bent dan dat je het gehele blok aan gaat pakken…. Want dat schiet weinig op…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.