Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Diesel Tuning
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2009 om 08:24 #17212469
Hallo ik ben al een paar dagen opzoek naar een vertrouwd adres om mijn auto te laten tunen.
Ik zit nog te twijfelen tussen een powerbox of een chip.
Tevens ben ik ook opzoek naar een dumpvalve.En dit allemaal voor een Z19DT motor van 120 pk.
Heeft iemand een goed adres?
27 september 2009 om 08:27 #17527267op het forum zijn aardig wat mensen tevreden over EDS Fahrzeugtechnik.
ik zou daar eens naar gaan kijken . . . krijg je er nl ook een uitdraai bij van de vermogens bank.Oh zet ff een kleiner foto’tje erop joh, dit is wel erg veel van het goede.
27 september 2009 om 08:27 #17527268ben ermee bezig m et de foto hahah
27 september 2009 om 08:36 #17527269EDS is prima ( zie eerder topic hierover )
Zie
> http://www.eds-motorsport.de/_eds_/index.htmPHASE-1 Tuning für Z19DT (120 PS) mit und ohne DPF
– Leistungssteigerung auf ca. 160 PS (je nach DPF-Beladung)
Optional: Umschaltung der Leistungssteigerung
Eine Umschaltung per SPORT-TASTE von ca. 120 PS im normalen Fahrmodus auf den Power-Modus ist auf Kundenwunsch kostenlos möglich, sofern die SPORT-TASTE vorhanden ist– Deutlich höheres Drehmoment, ca. 385 Nm
– Prüfstandmessung
– Problemlos im Versand möglich!
Das Steuergerät wird von uns noch am Tag der Ankunft programmiert und wieder zurückgeschickt.
Die Wegfahrsperre muss nicht von einem OPEL Händler freigeschaltet werden! Das Steuergerät
befindet sich auf der Fahrerseite vorne im Radkasten hinter der Kunststoffverkleidung. (Skizze)Preis für das Tuning: 399 Euro
En een dumpvalve heeft niet zo veel zin voor prestaties: Zie—->
De dieseldumpvalve is een universele accessoire voor turbo-dieselmotoren.
Omdat er bij een turbo-diesel bij het loslaten van het gas geen vacuum ontstaat, kan er geen benzine-dumpvalve worden gebruikt en heb je dus ook nooit het sportieve afblaas geluid. Aangezien daar toch veel vraag naar is, hebben wij de dieseldumpvalve ontwikkeld.
De dieseldumpvalve werkt via een schakelaar die je bij je gaspedaal monteert en die ‘ziet’ of je het gas indrukt of niet. Aan de hand van die gegevens bepaalt de stuurunit of de dumpvalve bekrachtigd wordt en krijg je op je turbodiesel op de juiste momenten dat gewilde geluid.
Er wordt geen druk-tank in de auto geplaatst, de dieseldumpvalve blaast de turbodruk af die normaal via de motor wordt afgevoerd.
Let op: De motor moet dus wel zijn voorzien van een turbo!
27 september 2009 om 10:29 #17527270EDS is inderdaad een prima bedrijf. Familie van me is er ook erg over te spreken. Goede spullen en een prima service over het algemeen.
28 september 2009 om 06:01 #17527271haha lijkt me wel wat.
Maar mijn duits is net zo slecht als ik chinees moet lezen.
28 september 2009 om 06:59 #17527272ach joh, met een beetje steinkohlendeutsch, nederlands en handen en voeten werk, kom je een heel end.
daar zou ik me niet druk over maken.
28 september 2009 om 09:02 #17527273In speaker zn post staat dat ze de rotzooi gewoon opsturen en je het zelf kan doen hoor. Hoef je geen duits voor te spreken, hooguit lezen..:thumbup
28 september 2009 om 10:31 #17527274deuts lessen ! :angel
29 september 2009 om 05:44 #17527275waar staat die post van speaker kan ik daar misschien even kijken:D
29 september 2009 om 07:49 #1752727629 september 2009 om 08:16 #17527277origineel gepost door predator
waar staat die post van speaker kan ik daar misschien even kijken:D6 berichtjes boven jou laatste berich..:angel
29 september 2009 om 10:28 #17527278Krijg je zelf de tuning software thuis?
Begrijp ik het goed,
dat je de software upload naar dat aparaatje en dan de software via het aparaatje download naar je auto?Lijkt me wel vet!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.