Een 4×4 heeft een iets andere tunnel ivm met de uitlaat + aandrijfas die naar achter loopt. De stoelframe/slede van de bestuurdersstoel wijkt ook af qua pasvorm aan auto zijde in vergelijk met een voorwiel aandrijver.
Wat ik er nog aan toe kan voegen dat ik weet is een andere versnellingsbak..Het is dan ook een F20, maar dan voor 4×4..Ten opzichte van een normale F20 schijnt een F20 4×4 van binnenwerk toch iets anders te zijn..
daar zit het binnenwerk van een f16 in, is mij verteld.
ik neem aan dat je een f20 4×4, ook kunt ombouwen naar voorwiel net als een f28.
andersom gaat geloof ik niet.
het verschil zit hem in de bodem waar je voorstoelen opstaan, het achterste stuk bodem is gelijk.
er zal ook wel verschil in de kabelboom zitten, aangezien daar ook de 4×4 bij zit.
wil je alles precies weten, bel dan hennie boomkamp eens.
achteras on afhankelijk met diff en schijven. andere motor steun aan de bak. bodem groep is anders en tot aan de voor stoelen ook breder. kabelboom is anders vanwege de 4×4. leidingen stuur bekrachtiging zijn anders vanwege 4×4 olie bol.ander reservoir stuurbekrachtiging.. en als ik me niet vergis zijn de schakel stangen ook anders. maar dan zou ik moeten gaan kijken.gr,martijn
Auteur
Berichten
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.