origineel gepost door larsjeG40
volgens mij loopt je splain as een stukje je vliegwiel in dus zal de versnellingsbak alsnog los moeten ondanks er mischien een luikje zit
Bij een kadett (D&E) met 1200 en 1300 motoren kun je in ieder geval de koppeling wisselen zonder de bak los te halen.
De ingaande as kun je terug trekken via de grote schroefdop op de bak.
Hoe het zit bij de 1600 en 1800 motoren weet ik niet.
en ik jaren geleden met een k70 van vw kon je de helft
van vliegwiel los maken was kunstof toen al
op de priesas zat een veer die kon je met seciaal
verentangetje los halen heb het eigenlijk verder nooit
meer gezien bij andere auto,s.
maar blijkbaar wordt dit nog steeds bij sommige modellen
toegepast.
vgr tonsr:hmmz:hmmz
Auteur
Berichten
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.