Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › brandstof druk regelaar standaard of hoger
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 juli 2009 om 14:38 #17210900
he ben ik weer. volgende week gaat mijn auto naar de dyno bank om mijn cali c25xe met 276 gr nokkenassen te laten chippen .nu las ik iets over de brandstof druk verhogen met een verstelbare brandstofdrukregelaar.zou dit bij mijn cali ten goede komen of is dit eigenlijk niet nodig.want de meter kost toch weer 116 euries.plus dat ik mischien de pomp ook aan moet passen .heeft hier mischien iemand ervaring mee.
25 juli 2009 om 14:59 #17503695denk dat er toch wel een 3 bar regelaar op moet;geen idee waar die van een v6 op staat.
hogere druk is niet altijd beter25 juli 2009 om 16:13 #17503696V6 Bosch Fuel Pump
85 ltrs/hr @ 12v (3.0 to 3.5 bar)
Fuel System Pressure = 3.0 bar nominal
V6 Injectors
Bosch, Type 0-280-150-428
Flow = 196 to 220 cc/min @ 3 bar (100% duty cycle)
Impedance = 16 ohm
BHP rating (each inj) = 26-34 bhp (42 peak)
6 injectors combined flow rate : 70 to 79 ltrs/hrdit is wat een site aangeeft wat er nu inzit.en de staandaard drukregelaar kan tot 3 bar
25 juli 2009 om 16:47 #17503697standaard drukregelaar werkt gewoon op 3 bar.
Willem
25 juli 2009 om 17:18 #17503698maar is het dan beter om zo te laten ,of toch een andere drukregelaar met of zonder pomp in te bouwen .want als ie eenmaal op de bank geweest is heeft het volgens mij geen nut meer om te doen
26 juli 2009 om 07:19 #17503699inderdaad, als deze motor GOED gechipped is op een testbank, dan zal deze motor Voldoende brandstof krijgen.
anders had de Chipper wel verzocht een andere brandstofdruk regelaar te halen voor jouw auto.
(lekker klusje ook, je kan er zo goed bij haha…)
Willem
26 juli 2009 om 07:48 #17503700das waar je kan er rot bij maar ja wat moet je anders in je vrije uurtjes doen.haha.Maar de auto moet nog op de bank en ik wil graag het maximale eruit krijgen dus vandaar dat ik dacht mischien die verstelbare brandstofdruk regelaar.
26 juli 2009 om 21:16 #17503701Nou ben ik benieuwd wat er dan op de bank uit wordt getoverd……
Maar als je in de retour slang een benzinedrukregelaar zet die op een andere , makkelijker bereikbare plek kan worden gemonteerd, dan wordt het leuk!!!!27 juli 2009 om 10:48 #17503702vandaag de monteur gebeld en die zij niet doen.totaal geen zin dus we wachten het maar af .zal volgende week wel ff verslag doen.
30 juli 2009 om 11:18 #17503703via de oficiele site van calibra v6 het gedeelte tunning.hier staat in dat je de originele 3bar brandstof druk regelaar kan vervangen door een 4 bar drukregelaar.dit zou beter zijn voor je trothle respons.nietttttttt doen:thumbdown werkt voor geen meter 53 euris nar de tir…..ng.dus toch maar weer de originele terug gezet:swear.en ik weet et ben eigenwijs.:D
30 juli 2009 om 14:12 #17503704origineel gepost door sram
en ik weet et ben eigenwijs.:DMaar je hebt er wel van geleerd :D :jerry
30 juli 2009 om 14:44 #17503705:jerry:jerry:jerry:jerry:jerryyep
30 juli 2009 om 17:18 #17503706MAN ik ga met een Phase 2 chip op een turbo naar 3,3bar druk niet eens 3,5 en rij dan met een lambda waarde 0,85 als ik een beetje gas geef. Waarom dan 4 bar druk ?? Moet ie 1 op een emmer rijden???
Daarom zei ik al: VERSTELBARE BENZINEDRUK REGELAAR!!!!30 juli 2009 om 19:29 #17503707dit was iets goedkoper en et stond op die ene oficiele site dus ik dacht mmm.maar ja fout gegokt.ik wacht wel ff de dyno bank af .nog maar 4 nachtjes slapen en dan is et zover.ben benieuwd .ene een op een emmer so what je rijd v6 of niet:D:D:D:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.