Toen ik gister met mijn opel tigra 1,4 eco op de autobaal 200kmh reed begon mij auto erg te pluimen met witte rook.
Als ik nu touren maak spuit het koelwater er aan de achter kant van de motor uit.
Heb ik nou mijn koppakking kapot en zal er dan nog meer schade zij aan de kop ofzo?
Is het dan misschien een betere optie om er een andere motor in te zetten?
moet die motor dan ook hetzelfde vermogen hebben voor een nieuwe apk of kom je dan zelfs bij het rdw terecht met een zwaardere motor?
Mooi klote dus gaat dan een hoop geld kosten.
Is het dan een optie om er een 1,6 gsi in te leggen?
Of zijn daar de nokassen ook weer allemaal anders?
En krijg je er dan nog een apk op?
origineel gepost door sietso
Mooi klote dus gaat dan een hoop geld kosten.
Is het dan een optie om er een 1,6 gsi in te leggen?
Of zijn daar de nokassen ook weer allemaal anders?
En krijg je er dan nog een apk op?
Sietso
enigste verschil is de soort zuiger die in de 1.4 of 1.6 zit voor de rest zijn de motoren nagenoeg identiek.
een 1400 heeft bolle zuigers
een 1600 heeft holle zuigers
Auteur
Berichten
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.