Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › een kadett c coupe met 2.4i op kenteken? (kan dus toch)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 juni 2009 om 19:52 #17210168
Op de meeting in EEFDE stond een kadett c coupe met een 2.4i erin.
Deze dame had dit op kenteken gekregen bij de RDW.Ik ben zelf ook met een kadett c bezig met een 2.4i maar wie heeft hier meer info over waar je allemaal aan moet voldoen?
Of wie weet hoe ”zij” haar kadett op kenteken heeft gekregen?
Dus graag meer info!
Gr Laurent.
14 juni 2009 om 20:53 #17488772Doe je best en uh en je portemonaie ook..!!
14 juni 2009 om 21:06 #1748877314 juni 2009 om 21:21 #17488774het hele verhaal is hier te lezen.
http://www.oldtimeropelforum.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=519315 juni 2009 om 07:04 #17488775Mijn gaat komende maandag naar de RDW, 2.0E op kenteken.
Greetz,
Bear :agent15 juni 2009 om 07:23 #17488776toch wel fijn dat ze dus wat soepeler zijn geworden!!!
15 juni 2009 om 12:35 #17488777origineel gepost door laus
toch wel fijn dat ze dus wat soepeler zijn geworden!!!dat valt volgens mij wel mee. Een 2.4 heeft maar 15 pk meer dan een 2.0E, dus het kan nooit veel problemen geven
15 juni 2009 om 12:36 #17488778maarja bij die meid was het van 60pk naar 125pk….dat vind ik een aardig stap!
15 juni 2009 om 12:59 #17488779coupe heeft al een type goedkeuring dus is zowiezo al geen probleem voor een 2,0.;)
maar volgens de regels maakt het niet meer uit wat er in ligt als hij maar aan apk eisen voldoet en als hij niet te vel herrie maakt en goed is ingebouwd:jerry:jerry16 juni 2009 om 16:26 #17488780En hoe zit het verhaal eigenlijk met de sedan?
Daar is nooit een 2.0 voor geleverd ( orgineel) max een 1.622 juni 2009 om 14:03 #17488781AnoniemLid sinds:
1 January 1970Weer een 2.4 op kenteken:
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/260007220-opel-kadett-coupe-ci-2-4e-op-kenteken.html
22 juni 2009 om 21:13 #17488782Deze is MOOOIIIII!!;) gewoon af! en ik moet nog beginnen…
23 juni 2009 om 06:28 #17488783origineel gepost door Hulkie
En hoe zit het verhaal eigenlijk met de sedan?
Daar is nooit een 2.0 voor geleverd ( orgineel) max een 1.6zelfde verhaal, een coupé is toch ook nooit met 2.4 geleverd ;) ?
21 september 2009 om 19:32 #17488784Ach ja, inmiddels zijn we weer drie maanden verder en is er reeds een Kadett-C 4-drs met een 2.4 met 110kw & een City met een 3.0 6-cilinder … :angel
21 september 2009 om 19:48 #17488785:P komen er nog wel meer want ik weet er wel meer die er in de maak zijn met 4 5 of6 pitters en zelfs een v8:o:angel
21 september 2009 om 21:19 #17488786v8?? rover alu versie?
of net zoals die gasten in noorwegen met die A-kadett?22 september 2009 om 13:39 #17488787origineel gepost door robbyrood
v8?? rover alu versie?
of net zoals die gasten in noorwegen met die A-kadett?zover ik weet nu een alu roverblok.maar wat er naderhand in komt durf ik niet te zeggen.
by the way
VANDAAG BLIJE POST MIJN PAPIEREN ZIJN BINNEN:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
wil de blik van oom agent wel is zien als die de kap open doet en en zeg:vertag zozozo en hebben we dit wel op het kenteken staan 6 op een rij
nou dan laat ik met en breede grijs mijn papieren zien:D
zal die wel effe opkijken:o24 september 2009 om 10:36 #17488788ja ik hoop dit jaar ook nog ff mijn 2.4 op kenteken te zetten!!!
Dan rij je toch met een heerlijk gevoel rond!
Niks geen geziek met verzekering, politie enz!
Lekker vlammen voor weinig geld.:D
24 september 2009 om 15:15 #17488789origineel gepost door Automatic-freak
Ach ja, inmiddels zijn we weer drie maanden verder en is er reeds een Kadett-C 4-drs met een 2.4 met 110kw & een City met een 3.0 6-cilinder … :angel
En een 150kw corsa A en 15kw ascona B
Omkeuren is gemakkelijk en goedkoop.
Lees al de topics maar waarvan de links geplaatst zijn.:jerry
24 september 2009 om 16:13 #17488790gisteren met de city naar RDW geweest, de keurmeester wilde me naar lelystad sturen, maar uiteindelijk toch in een keer goed gekeurd. Van 1200S automaat naar 2200 E automaat. kosten? € 50,00 incl nieuwe papieren.
25 september 2009 om 20:07 #17488791origineel gepost door schrump
gisteren met de city naar RDW geweest, de keurmeester wilde me naar lelystad sturen, maar uiteindelijk toch in een keer goed gekeurd. Van 1200S automaat naar 2200 E automaat. kosten? € 50,00 incl nieuwe papieren.Ennnn, wat is nu je ledig gewicht met die Automatic … :angel
Mvg Erik
3 mei 2012 om 15:48 #17488792Hoe zit het dan eigenlijk met de kentekens waar een ‘blanco’ inhoud op staan?
Mijn kenteken bewijs heeft dat dus, ipv bijv. 1200 cc staat er; —3 mei 2012 om 17:01 #17488793Dat er op de papieren niets staat vermeld over de cilinderinhoud zegt niet dat de RDW dat niet weet… ;) Er is een typegoedkeur voor auto’s vanaf ongeveer 1974. Daarin staat de auto en de techniek nauwkeurig beschreven en daar diet hij aan te voldoen officieel. Als je er iets aan verandert zul je om moeten keuren.
En aangezien het omkeuren niet moeilijk is en ook niet duur meer is zou dat gen punt moeten zijn om te doen. :D
3 mei 2012 om 18:17 #17488794jammer dat dit alles enkel in nederland kan :(
4 mei 2012 om 05:48 #17488795Ook al staat er geen cilinderinhoud op je kentekenpapieren, gewoon even laten keuren die auto, voor die 50 euro kun je je een hoop gezeik besparen ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.