Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › c20ne irmscher inlaatspruitstuk
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 oktober 2008 om 15:43 #17207900AnoniemLid sinds:
1 January 1970een vraagje:
ik kan via via een hogedruk irmscher brandstofpomp krijgen. zou het veel verschil uitmaken qua vermogen dan de originele brandstofpomp van een c20ne?
momenteel heeft mijn motor heeft alleen een mattig uitlaatspruitstuk, scherpe nokkenas en snelle chip… (naar verluid)
EDIT:
onderstaande fotos zijn de brandstofpomp waar de verkoper het over had. (inlaatspruitstuk dus)
zou deze veel verschil uitmaken dan het originele inlaatspruitstuk?26 oktober 2008 om 17:06 #17446427Denk dat je originele pomp genoeg opbrengst heeft voor jou motor. De druk word btw toch gewoon geregelt door je benzinedrukregelaar op je injectorrail…
26 oktober 2008 om 17:24 #17446428AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik had het verkeerd begrepen van de verkoper, de fotos zijn wat duidelijker…
het verhaal van jou klopt glenn, dat wist ik al.
hier wat fotos:
26 oktober 2008 om 17:39 #17446429hier heb je echt geen andere pomp voor nodig..
Voor deze setup heb je wel een instelbare brandstofdruk regelaar nodig en een uurtje op de bank om alles lekker af te stellen..
Succes :thumbup
26 oktober 2008 om 17:57 #17446430‘t is wel een g**l inlaatspruitstukkie :)
26 oktober 2008 om 18:08 #17446431AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door corsaboy
hier heb je echt geen andere pomp voor nodig..Voor deze setup heb je wel een instelbare brandstofdruk regelaar nodig en een uurtje op de bank om alles lekker af te stellen..
Succes :thumbup
dit is dus de hogedruk brandstofpomp waar de verkoper het over had, dus niet de pomp achter bij de tank…
26 oktober 2008 om 18:32 #17446432owh ahahhahah..
das geen pomp lol..
wel een leuk inlaatspruitstukkie wat zijn werk wel doet… :agent26 oktober 2008 om 18:41 #17446433AnoniemLid sinds:
1 January 1970daarom… ik ga eens bieden:D
26 oktober 2008 om 19:16 #17446434AnoniemLid sinds:
1 January 1970en verkocht haha
dinsdag even kijken wat het is.
als het goed is moet het inlaatspruit 8pk vermogenswinst opleveren volgens de specificaties.26 oktober 2008 om 19:21 #17446435kijk wel even of dit uitkomt met je veerpootbrug. Anders ben je genoodzaakt die aan mij te verkopen.
Sjupke`
26 oktober 2008 om 19:41 #17446436AnoniemLid sinds:
1 January 1970mijn veerpootbrug is al verkocht aan iemand anders…
ik koop bij dezelfde verkoper nog het volgende:
-irmscher inlaat + aanbouwdelen
-jamex open air luchtfilter + alu aanzuigbuis + LMM
-veerpootbrug instelbaar
-katvervanger:o:D
26 oktober 2008 om 19:49 #17446437gaat ie wel fijn vinden..
Die 8PK geloof ik niet helemaal,
Tis allemaal in combinatie met…
maar als jij er een andere nokkenas, irmscher inlaat, spaghetti uitlaat en aangepaste (op maat gemaakt chip) plaatst.. dan is het idd een hele verbetering…:P
26 oktober 2008 om 19:49 #17446438leuk spruitstuk
blijf me af vragen wat beter wilt dit of een lexmaul
26 oktober 2008 om 19:54 #17446439gaat er voornamelijk om wil je bijvoorbeeld in duitsland of belgie makkelijk door de keuring komen… De irmscher lijkt (en is gelijk) aan orgineel.. Alleen heeft hij langer inlaat kanalen…. Dus meer koppel en iets betere flow waardoor er meer pk’s uitkomen….
26 oktober 2008 om 20:12 #17446440AnoniemLid sinds:
1 January 1970tja, en in dit geval was het gunstig geprijsd en kon ik het niet laten liggen voor dat geld.
en elke pk wat hij opbrengt is meegenomen. :P
26 oktober 2008 om 20:54 #17446441had in mn ascona een snelle nok, lexmaul inlaat en spag uitlaat en open luchtfilter pff dat ging behoorlijk
31 oktober 2008 om 16:41 #17446442AnoniemLid sinds:
1 January 1970hoop hem van t weekend of volgende week erop te hebben zitten
iets mooier gemaakt:
14 december 2008 om 14:06 #17446443netjes :D
16 december 2008 om 20:44 #17446444zeer leuk speelgoed, wil ik ook voor op men sehje
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.