Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, maar het beton van de garage is wel iets droger dan het asfalt buiten hè
Bij de eerste Ansems van m'n ouders legden we er niets onder wanneer deze binnen stond. Binnen 5 jaar droogtescheuren in de banden. Zelfde merk nu onder de aanhanger die we nu hebben en we nu acht jaar zonder droogtescheuren, er ligt gewoon een stukje oud parket onder nu....
Nee, vanwege wat fearless ook al zei. Gaat prima gewoon zo op elkaar leggen. Als je bang bent op evt beschadigingen van je velgen kun je er altijd een stuk karton ofzo tussen leggen. Nu is 8 euro niet zoveel natuurlijk maar nodig is het niet.
Ach, een band staat ook gewoon buiten en word daar 's zomers ook erg warm dus het zal allemaal wel wat kunnen hebben. Tegen de tijd dat ze uit zijn gedroogd zijn we weer een stukje verder.
@RISL wrote:Wat zou het voordeel van zo'n paal moeten zijn dan?
Gewoon stapelen is toch net zo stabiel?
Theoretisch voordeel is dat de banden dan nergens druk ondervinden en dus geen platte kanten kunnen ontwikkelen.
Als banden lang liggen kan dat namelijk gebeuren (zeker als er te weinig lucht in zit, vierkante wielen noemt men dat) en dat rijd verschrikkelijk kut.
Maargoed, dat komt het meeste voor met banden die gewoon op het loopvlak staan. Opgestapeld is het risico veel minder, en op een boompje helemaal geen risico.
@McKaamos wrote:@RISL wrote:Wat zou het voordeel van zo'n paal moeten zijn dan?
Gewoon stapelen is toch net zo stabiel?
Theoretisch voordeel is dat de banden dan nergens druk ondervinden en dus geen platte kanten kunnen ontwikkelen.
Als banden lang liggen kan dat namelijk gebeuren (zeker als er te weinig lucht in zit, vierkante wielen noemt men dat) en dat rijd verschrikkelijk kut.
Maargoed, dat komt het meeste voor met banden die gewoon op het loopvlak staan. Opgestapeld is het risico veel minder, en op een boompje helemaal geen risico.
Dat klopt, dat heb ik met mijn zomerbanden als ik drie dagen niet gereden heb ook, dat zit er een klein plat kantje aan en met ie koni's voel je dat, maar dat is altijd met 5 minuten er weer uit. Maar op de wang gebeurd dat niet of je moet banden hebben die veel breder dan de velgrand zijn misschien.
Ik heb er voordat mijn project begon eentje gekocht om ze op een nette manier in huis te kunnen stallen. 1 de conditie van de banden blijft goed en 2 het blijft tenminste toonbaar en netjes.