M mooiwark Post best veel 26 jul 2010 #1 RACE @ AIRPORT :: Home www.race-at-airport.de zag dit staan in de agenda van opel scene... voor mij is het een anderhalf uurtje rijden.... dus ga zowiezo even kijken...
RACE @ AIRPORT :: Home www.race-at-airport.de zag dit staan in de agenda van opel scene... voor mij is het een anderhalf uurtje rijden.... dus ga zowiezo even kijken...
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 26 jul 2010 #2 hmm ik zal eens overleggen met men broer of ie mee wilt
C corsaboy Hoort bij de inboedel 29 jul 2010 #3 leuke baan, kut evenement... DIe gasten hebben maar 1 toegangsweg, en die staat kleper vol. Rijden is er helemaal drama.. 2 jaar geweest.. vorig jaar over geslagen, dit jaar ook..
leuke baan, kut evenement... DIe gasten hebben maar 1 toegangsweg, en die staat kleper vol. Rijden is er helemaal drama.. 2 jaar geweest.. vorig jaar over geslagen, dit jaar ook..
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 29 jul 2010 #4 Ben het met Marcel eens, moet nog steeds van beide keren dat ik er geweest ben me tijden hebben. En slechts 2 of 3 keer gereden of zo, en zeer rare klasse indelingen. Veiligheid nul, open ramen, t-shirt, korte broek, geen helm, geen keuring, etc. etc..
Ben het met Marcel eens, moet nog steeds van beide keren dat ik er geweest ben me tijden hebben. En slechts 2 of 3 keer gereden of zo, en zeer rare klasse indelingen. Veiligheid nul, open ramen, t-shirt, korte broek, geen helm, geen keuring, etc. etc..