Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hhhuuu ik heb niks met fietsen,der staat geen opel op:sleeping en een opel fiets heb ik niet:wub:wub:wub maarre danny ben jij zo sport held geweest kom is op met wat pics hoort hier eigenlijk niet maar toch
Fiets zelf niet maar we hadden hier vroeger op ons dorp wel twee broertjes die nogal goed waren en overal fiesten en wonnen. Dat waren Peter en Jimmy Vermeire.
ik heb van 1983 tot 1990 bij deze club gefietst , was toen zeer actief en ook in duitsland , www.rapidwheels.nl
van mijn 6e tot mijn 13e toen mocht van mijn ouders op ondag middag naar de disco , en vond fietsen in 1 keer niets meer aan , later best wel veel spijt van gehad , ik ben nu sinds enkele maanden aan het mountenbaiken , wat me goed bevalt
eerst een of andere fiets in de vorm van een brommer/motor.(als jeugddelinquent van een jaartje of 7/8)
daarna bmx,en een minerva.geen wedstrijden gedaan.maar lekker het verkeer plagen in de straat,met allerlei rare fratsen,zoals een wheelie de hele straat af.
nu heb ik voor wat straat gebruik een trek vrx full suspencion,met instelbare cane luchtvering achter,instelbare axel schokdempers voor.rolf wielen,shimano versnellingen met remmen in 1 hendel.21 versnellingen.