Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heej ik ken deze OPC Echt veel leuke tijden mee gehad maarjhaa..Je bent echt goed bezig ben wel blij dat zo iemand als jij deze opc nu heeft succes ermee en laat ik mijnn mening ook maar doen ik vind dakrails niet staan bij deze maar de koplampen vind ik normaal gesproken niks aan maar bij deze vind ik dat ze wel passen :thumbup
Heej ik ken deze OPC Echt veel leuke tijden mee gehad maarjhaa..Je bent echt goed bezig ben wel blij dat zo iemand als jij deze opc nu heeft succes ermee en laat ik mijnn mening ook maar doen ik vind dakrails niet staan bij deze maar de koplampen vind ik normaal gesproken niks aan maar bij deze vind ik dat ze wel passen :thumbup
Dakrails zeker achterwege laten ! Sterker nog, ik ga ze er zelf ook afhalen op de Zafira van mijn vrouw. De daklijsten voor een Zafira zonder dragers zijn echter nogal prijzig, tweedehands niet te vinden. Hoe groot zijn de gaten in de huidige lijsten, wanneer de rails eraf zijn ?? Wellicht af te doppen met kunststof propje ??:afro
Dakrails zeker achterwege laten ! Sterker nog, ik ga ze er zelf ook afhalen op de Zafira van mijn vrouw. De daklijsten voor een Zafira zonder dragers zijn echter nogal prijzig, tweedehands niet te vinden. Hoe groot zijn de gaten in de huidige lijsten, wanneer de rails eraf zijn ?? Wellicht af te doppen met kunststof propje ??:afro
[rquote=1845959&tid=139464&author=Steef]Dakrails zeker achterwege laten ! Sterker nog, ik ga ze er zelf ook afhalen op de Zafira van mijn vrouw. De daklijsten voor een Zafira zonder dragers zijn echter nogal prijzig, tweedehands niet te vinden. Hoe groot zijn de gaten in de huidige lijsten, wanneer de rails eraf zijn ?? Wellicht af te doppen met kunststof propje ??:afro[/rquote]
het zijn 4 gaten per dakrails.het zijn vierkanten gaten van ongeveer 2,5 bij 2,5 cm.