Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1835565&tid=139464&author=InjectTheVenom]Gaaf hoor, vanaf volgende week gaat mijn plaatwerker hier ook naartoe werken aan mijn auto op dezelfde manier, ook een complete respray [/rquote]
blijft altijd spannend,een hele overspuiter.
morgen om 08.00 uur,begin ik met blokken van de body,dan kantjes schuren en dan de body naschuuren.oh ja de voorruit eraftillen,die ligt er al een week los op
dan alles afblazen,ontvetten,afplakken in de cabine,weer ontvetten,afkleven en de spuit erop.
en dan ga ik verder met de losse delen,hoop daar ook nog een lading van weg te spuiten,ligt aan de tijd.
[rquote=1835565&tid=139464&author=InjectTheVenom]Gaaf hoor, vanaf volgende week gaat mijn plaatwerker hier ook naartoe werken aan mijn auto op dezelfde manier, ook een complete respray [/rquote]
blijft altijd spannend,een hele overspuiter.
morgen om 08.00 uur,begin ik met blokken van de body,dan kantjes schuren en dan de body naschuuren.oh ja de voorruit eraftillen,die ligt er al een week los op
dan alles afblazen,ontvetten,afplakken in de cabine,weer ontvetten,afkleven en de spuit erop.
en dan ga ik verder met de losse delen,hoop daar ook nog een lading van weg te spuiten,ligt aan de tijd.
[rquote=1835660&tid=139464&author=tijgetje57]Wow jij weet wat je doet man!!
Echt in 1 woord geweldig, wist niet dat je zo handig bent! [/rquote]
hahaha,las je andere reactie net ook in het z20let topic,thnx
ik werk bij een opel dealer,met schadeherstel afdeling,zit lekker bij de bron
ik werk nu 15 jaar in de schade herstel,waarvan 12 jaar bij opel hekkert. die 3 jaar dat ik tussen door weggegaan ben heb ik nu nog spijt van.laat mij maar lekker aan opel kl**ten.
[rquote=1835660&tid=139464&author=tijgetje57]Wow jij weet wat je doet man!!
Echt in 1 woord geweldig, wist niet dat je zo handig bent! [/rquote]
hahaha,las je andere reactie net ook in het z20let topic,thnx
ik werk bij een opel dealer,met schadeherstel afdeling,zit lekker bij de bron
ik werk nu 15 jaar in de schade herstel,waarvan 12 jaar bij opel hekkert. die 3 jaar dat ik tussen door weggegaan ben heb ik nu nog spijt van.laat mij maar lekker aan opel kl**ten.
Van schadeherstel heb ik de ballen verstand, maar als dit allemaal (buiten werktijd?) gebeurd, dan heb je zeer zeker niet stil gezeten, en anders denk ik ook niet.
Van schadeherstel heb ik de ballen verstand, maar als dit allemaal (buiten werktijd?) gebeurd, dan heb je zeer zeker niet stil gezeten, en anders denk ik ook niet.
nou vanmorgen om 08.00 uur begonnen met blokken/schuren,afblazen,ontvetten,afplakken,ontvetten,afkleven,naden kitten, en omdat hij nat in nat wordt gespoten eerst alles in de grondlak,dan zonder te schuuren tussendoor kleur 1 op het dak dan het dak afplakken,kleur 2 erop,papier van het dak en alles in 3 lagen blankelak.en toen was het 17.00 uur