Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Stefano ehv wrote:Ben ik gister ook geweest en heb nu mooie 18" orginele gtc velgen met vauxhall logo op mijn zafira. Weet alleen niet hoe je foto's moet posten met de ipad, maar als ik achter de labtop zit dan post ik wel ff fototje king:
Ok zie ze wel verschijnen...
Ben met meerdere setjes bezig op de verkoopsites .. ff wachten maar :sleeping
John hoeveel olie verbuikt jouw 2.2 gemiddeld. Zou ik graag willen weten omdat ik nog zit te dubben tussen een Zafira 1.8 16V 125Pk of the 2.2 16V met 147PK.
Hey nova, warom doe je die bbs lm die je te koop hebt nie onder jou auto met een mooi verlaging setjes!? weet je niet wat je ziet man :afro dan heb je echt iets aparts!
Hallo John, Waarom een Z1.8XE met 125pk dan? Je hebt zelf een dikke 2.2SE 16V. :thumb
@nova.... wrote:@Dolby wrote:John hoeveel olie verbuikt jouw 2.2 gemiddeld. Zou ik graag willen weten omdat ik nog zit te dubben tussen een Zafira 1.8 16V 125Pk of the 2.2 16V met 147PK.
Dat weet ik zo niet 123 heb vorige week zaterdag olie bij gevuld.. heb nog geen melding gehad op de bc.
Als je voor de pk`s gaat zou ik zeggen pak een 2.2
En als je mijn mening wilt weten dan zou ik persoonlijk zeggen pak een 1.8