Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag bezig geweest met velg 4 en daarna met velg 1 en 2 en daarna met de 3de.. allemaal nog is een rondje met de dremel gedaan. Ook ff eentje gepoetst.
En heb alvast bij een de loodjes eraf gehaald en aan de binnenkant geschuurd schoon gemaakt en in de primer gezet!
@Dolby wrote:John hoeveel olie verbuikt jouw 2.2 gemiddeld. Zou ik graag willen weten omdat ik nog zit te dubben tussen een Zafira 1.8 16V 125Pk of the 2.2 16V met 147PK.
Dat weet ik zo niet 123 heb vorige week zaterdag olie bij gevuld.. heb nog geen melding gehad op de bc.
Als je voor de pk`s gaat zou ik zeggen pak een 2.2
En als je mijn mening wilt weten dan zou ik persoonlijk zeggen pak een 1.8
Nou ben ik bezig met een setje 18 inch die zijn 5x100 .. en zafira a heeft 5x110 past dat dan onder de zafira? http://www.steekmaat.nl/auto/Opel/Zafira (1999 - 2005" onclick="window.open(this.href);return false.html
Helaas zal 5x100 (ook met schuifbouten) niet gaan passen op 5x110...
5x100 is metname gebruikt onder Toyota, Subaru en producten van de VAG-groep.
De steekmaat 5x110 is echter onder meerdere merken gebruikt dan alleen Opel (o.a Fiat, Alfa Romeo en Saab; zie steekmaat.nl), misschien dat jouw zoekgebied daarmee uitgebreid kan worden?
Ben ik gister ook geweest en heb nu mooie 18" orginele gtc velgen met vauxhall logo op mijn zafira. Weet alleen niet hoe je foto's moet posten met de ipad, maar als ik achter de labtop zit dan post ik wel ff fototje king: