S streetglow Lid 13 jan 2009 #62 Ja het was een geslaagde meeting. En ik heb nu ook een de corsa cabrio van dichtbij kunnen bekijken:afro
Ja het was een geslaagde meeting. En ik heb nu ook een de corsa cabrio van dichtbij kunnen bekijken:afro
N Navy Komt hier geregeld 13 jan 2009 #64 Was zeker een gezellige middag! Em lekkere hamburgers/frikandellen en drankjes voor prijzen uit 1952 volgens mij: klasse!:wors Zo'n Vectra A is toch een stuk ruimer dan je op het eerste gezicht denkt. Je kunt er goed met 4 naast elkaar voorin zitten: En ook voor de dieren werd goed gezorgd: De ander foto's staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=KOP4P3XW
Was zeker een gezellige middag! Em lekkere hamburgers/frikandellen en drankjes voor prijzen uit 1952 volgens mij: klasse!:wors Zo'n Vectra A is toch een stuk ruimer dan je op het eerste gezicht denkt. Je kunt er goed met 4 naast elkaar voorin zitten: En ook voor de dieren werd goed gezorgd: De ander foto's staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=KOP4P3XW
V vectrab Komt weleens kijken 13 jan 2009 #65 origineel gepost door Psycho-bitch origineel gepost door streetglow Ja het was een geslaagde meeting. En ik heb nu ook een de corsa cabrio van dichtbij kunnen bekijken:afro ennuh viel het tegen of mee? viel mee ,ik persoonlijk vind het er mooi uit zien en veel zie je er ook niet van rijden. ik zou er maar zuinig op zijn meid zodat je er lang plezier van hebt.
origineel gepost door Psycho-bitch origineel gepost door streetglow Ja het was een geslaagde meeting. En ik heb nu ook een de corsa cabrio van dichtbij kunnen bekijken:afro ennuh viel het tegen of mee? viel mee ,ik persoonlijk vind het er mooi uit zien en veel zie je er ook niet van rijden. ik zou er maar zuinig op zijn meid zodat je er lang plezier van hebt.
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 14 jan 2009 #66 origineel gepost door streetglow Ja het was een geslaagde meeting. En ik heb nu ook een de corsa cabrio van dichtbij kunnen bekijken:afro Ja die heb ik ook effe staan bewonderen, leuk wagentje, met een heel aparte kleur, erg mooi :wors En kouwe tenen had ik ook, die ontdooiden pas toen ik weer thuis was.....
origineel gepost door streetglow Ja het was een geslaagde meeting. En ik heb nu ook een de corsa cabrio van dichtbij kunnen bekijken:afro Ja die heb ik ook effe staan bewonderen, leuk wagentje, met een heel aparte kleur, erg mooi :wors En kouwe tenen had ik ook, die ontdooiden pas toen ik weer thuis was.....