origineel gepost door Freestyler
Als ik om 7 uur smorgens een antilliaan met donkere kleding, op een donkere fiets, zonder verlichting tegen kom.
Dan ga ik idd niet uitwijken. Kans is te groot dat er meer gebeurd dan de bedoeling is.
Jammer dna voor hem, had ie zich maar zichtbaar moeten maken.
Ook met andere dingen die niet uitkijken, ik ga er met dit weer niet voor uitwijken. Liever er recht doorheen, dan god weet wat allemaal meenemen en zelf het loodje leggen.
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zen eigen veiligheid met dit weer. Wie daar niet mee om weet te gaan, moet gewoon thuis blijven. Tis al lijp genoeg zo.
ik snap ff niets, die kerel was dus helemaal donker ? en je zag em niet in de sneeuw ?????? dan zou ik iemand juist niet zien die helemaal wit was :jerry
maar goed ik ben ook maar ff aant spelen geweest met de manta, maar heb er nu een standaard uitlaat onder hangen en wat is dat stil zeg, gewoon saai eigenlijk haha, maar was idd wel errug glad met de manta, ik stond gewoon vast bij de pomp, dikke 15 cm sneeuw en 6 mm profiel op de achterbanden op een rubberen ondergrond haha, ben 10 minuten bezig geweest en die lui daar naar kijken