M manta-gsi Komt weleens kijken 28 dec 2012 #1.421 He Ghanz, het zou kunnen dat hij daar rond heeft gereden maar dat is dan al toch zo'n 7 jaar geleden dan. Daarna is hij in de buurt van Heerenveen geweest. En nu alweer ruim 2 jaar in de provincie Gelderland. DarkNL08 je zit helaas niet in de buurt...
He Ghanz, het zou kunnen dat hij daar rond heeft gereden maar dat is dan al toch zo'n 7 jaar geleden dan. Daarna is hij in de buurt van Heerenveen geweest. En nu alweer ruim 2 jaar in de provincie Gelderland. DarkNL08 je zit helaas niet in de buurt...
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 29 dec 2012 #1.423 Ja heb me bij deze destyds ook al afgevraagt of hij van fea was geweest Zou heel goed kunnen Mooi ding hebben toen nog bij olde opels staan praten
Ja heb me bij deze destyds ook al afgevraagt of hij van fea was geweest Zou heel goed kunnen Mooi ding hebben toen nog bij olde opels staan praten
M manta-gsi Komt weleens kijken 29 dec 2012 #1.424 He Ed, ik vind het zelf zeker ook nog een mooie auto. Ik gebruik hem echt alleen voor plezier ritjes en normaal staat hij altijd binnen. Voor mij is het meer ook een leerproject, het is mijn eerste auto. Van onder en Motorisch heeft hij altijd wel werk. Alleen zoals iedereen hier heb ik weinig tijd. Ik geef een tip over de locatie, wfvandijk komt er zeer dicht bij vandaan en op De foto bij het water is op de achtergrond de tolbrug te zien zoals hij lokaal Genoemd word. Daarnaast is het een van de belangrijkste rivieren voor rotterdam. Succes :jerry
He Ed, ik vind het zelf zeker ook nog een mooie auto. Ik gebruik hem echt alleen voor plezier ritjes en normaal staat hij altijd binnen. Voor mij is het meer ook een leerproject, het is mijn eerste auto. Van onder en Motorisch heeft hij altijd wel werk. Alleen zoals iedereen hier heb ik weinig tijd. Ik geef een tip over de locatie, wfvandijk komt er zeer dicht bij vandaan en op De foto bij het water is op de achtergrond de tolbrug te zien zoals hij lokaal Genoemd word. Daarnaast is het een van de belangrijkste rivieren voor rotterdam. Succes :jerry
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 31 dec 2012 #1.425 Ja was toch ook deze die ze voor gein op mp hadden gezet als mijn geheugen goed is
M manta-gsi Komt weleens kijken 31 dec 2012 #1.426 Ja inderdaad, was ik echt niet blij mee toen. Werd van alle kanten gebeld. Terwijl ik er juist toen super trots mee was. Ik moet nog steeds iets hebben Om terug te pakken.
Ja inderdaad, was ik echt niet blij mee toen. Werd van alle kanten gebeld. Terwijl ik er juist toen super trots mee was. Ik moet nog steeds iets hebben Om terug te pakken.
G Ghanz Forumbewoner 31 dec 2012 #1.427 nou roep maar, wil wel even mee helpen met denken. voor zulke geintjes ben ik wel te porren mogelijk iets dierbaars van hen aanbieden op het wereldwijdeweb? auto/vrouw/fiets/zichzelf/bed/woning/schuur..... er is zat te bedenken. doe je best, en post m hier op het forum ook ff :jerry :jerry
nou roep maar, wil wel even mee helpen met denken. voor zulke geintjes ben ik wel te porren mogelijk iets dierbaars van hen aanbieden op het wereldwijdeweb? auto/vrouw/fiets/zichzelf/bed/woning/schuur..... er is zat te bedenken. doe je best, en post m hier op het forum ook ff :jerry :jerry
L Luuk123 Komt weleens kijken 1 jan 2013 #1.428 Dit is mijn B Manta Berlinetta 1.9S automaat uit 1976.
W wfvdijk Komt weleens kijken 1 jan 2013 #1.431 Ja, wfvdijk herkent de plek! Volgens mij ben ik deze manta onlangs nog tegen gekomen...
L Luuk123 Komt weleens kijken 2 jan 2013 #1.432 Dat klopt, we hebben elkaar gesproken in Vessem dit jaar.
M manta-gsi Komt weleens kijken 4 jan 2013 #1.433 Goeiemiddag, Ik heb nog eens na zitten denken hoe ik hem kan terugpakken en nu kwam het idee van plasti dip bij mij naar boven en om dit dan op zijn geliefde motor te doen met roze plasti dip. Volgens mij geen verkeerd idee toch? Alleen het probleem steekt hem erin dat roze nogal moeilijk te vinden is in nederland. Iemand tips?
Goeiemiddag, Ik heb nog eens na zitten denken hoe ik hem kan terugpakken en nu kwam het idee van plasti dip bij mij naar boven en om dit dan op zijn geliefde motor te doen met roze plasti dip. Volgens mij geen verkeerd idee toch? Alleen het probleem steekt hem erin dat roze nogal moeilijk te vinden is in nederland. Iemand tips?
L Lukko Post best veel 10 apr 2013 #1.434 zo was de mijne toen ik hem kocht. zo rot als een pruim.. helemaal gerestaureerd is ie zo geworden. vandaag 10-04-2013 apk erop.
zo was de mijne toen ik hem kocht. zo rot als een pruim.. helemaal gerestaureerd is ie zo geworden. vandaag 10-04-2013 apk erop.
M mantallica Loopt hier de deur plat 11 apr 2013 #1.435 Weer een Manta gered, ziet er mooi uit en naar eigen smaak gemaakt :thumb
M mantadevil Hoort bij de inboedel 20 mei 2013 #1.436 Op de wielen na vind ik het een onwijs ding geworden
G Ghanz Forumbewoner 20 mei 2013 #1.437 nee man... die wielen das wel geinig zo.. enkel wat bredere bandjes maar verder... NAIS ride
M mantadevil Hoort bij de inboedel 20 mei 2013 #1.438 Vind er te veel ruimte tussen de wielkasten en wielen komt zo ,maar das mijn mening . zeg ik verder erg wijs ding ,heb een zwak voor gele manta's hahahaha,
Vind er te veel ruimte tussen de wielkasten en wielen komt zo ,maar das mijn mening . zeg ik verder erg wijs ding ,heb een zwak voor gele manta's hahahaha,
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 20 mei 2013 #1.439 Stoer dik ding! Beetje platter leggen. Ik hou dr wel van! :thumb :wors :wub