Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1881049&tid=143616&author=TRPower]8 of 16v remmen schelen niet zo veel,maar alle kleine beetjes helpen
enne, met schijven achter alleen oppassen dat je geen overberemming krijgt, dan komt de achterkant voorbij voordat je t door hebt
enne, waarom vind je werkgever dat niet leuk??
mag je geen bonnen doorscheuren waar je eige naam op staat?? [/rquote]
haha nee was het maar zo'n feest
k ben niet zo heel erg thuis in het hele remmen gebeuren, maar als ik het goed begrijp is het dus gewoon die 16v remmen erop schijfrem achter(nu nog trommel) en dan moet het goed te doen zijn, toch ??
maar kan ik dan gewoon gebruik maken van de bestaande rembekrachtiger en leidingen gebruiken ?
zonder dat ik alles behalve remmen doe hehe :angel
[rquote=1881049&tid=143616&author=TRPower]8 of 16v remmen schelen niet zo veel,maar alle kleine beetjes helpen
enne, met schijven achter alleen oppassen dat je geen overberemming krijgt, dan komt de achterkant voorbij voordat je t door hebt
enne, waarom vind je werkgever dat niet leuk??
mag je geen bonnen doorscheuren waar je eige naam op staat?? [/rquote]
haha nee was het maar zo'n feest
k ben niet zo heel erg thuis in het hele remmen gebeuren, maar als ik het goed begrijp is het dus gewoon die 16v remmen erop schijfrem achter(nu nog trommel) en dan moet het goed te doen zijn, toch ??
maar kan ik dan gewoon gebruik maken van de bestaande rembekrachtiger en leidingen gebruiken ?
[rquote=1881428&tid=143616&author=vincent23]enne, k ben niet zo heel erg thuis in het hele remmen gebeuren, maar als ik het goed begrijp is het dus gewoon die 16v remmen erop schijfrem achter(nu nog trommel) en dan moet het goed te doen zijn, toch ??
gr Vinc[/rquote]
Bekrachtiger zal niet verschillen, ik denk hoofdremcilinder ook niet.
Achteras van Kadett met schijven nemen en daar ook de remkrachtverdelers van over nemen, dan zijn de 3/20 of 3/40 dingen.