Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@schuitje wrote:hij bedoelt de afwijking op je kilometerteller. als je naar een laag bandje gaat wordt je rolomtrek anders en zal je teller af gaan wijken.
en je topsnelheid van de auto gaat flink naar beneden.
Ik wil van 70 naar 55 zal dat heel merkbaar zijn ? Zo ja wat kan je hier aan doen ?
@kendirven wrote:@schuitje wrote:hij bedoelt de afwijking op je kilometerteller. als je naar een laag bandje gaat wordt je rolomtrek anders en zal je teller af gaan wijken.
Ik wil van 70 naar 55 zal dat heel merkbaar zijn ? Zo ja wat kan je hier aan doen ?
Dat is wel merkbaar ja, eigenlijk het enige wat je er aan kunt doen, is niet van banden wisselen Ik reed eerst met 155-70-13 (of iets in die buurt) op m'n Corsa A weliswaar, nu met 175-50-13 en het verschil in toeren bij bijvoorbeeld 120 zit wel een stukje verschil in. Heb geen toerenteller, dus kan je niet vertellen wat precies het verschil is.
@*Jurgen* wrote:@kendirven wrote:@schuitje wrote:hij bedoelt de afwijking op je kilometerteller. als je naar een laag bandje gaat wordt je rolomtrek anders en zal je teller af gaan wijken.
Dat is wel merkbaar ja, eigenlijk het enige wat je er aan kunt doen, is niet van banden wisselen Ik reed eerst met 155-70-13 (of iets in die buurt) op m'n Corsa A weliswaar, nu met 175-50-13 en het verschil in toeren bij bijvoorbeeld 120 zit wel een stukje verschil in. Heb geen toerenteller, dus kan je niet vertellen wat precies het verschil is.
mss een foto van een 165/55 13? ben niet zeker of ik het wil doen maar wil eens zien hoe het ongeveer zal zijn alvast bedant voor die info trouwens
@kendirven wrote:@*Jurgen* wrote:@kendirven wrote:@schuitje wrote:hij bedoelt de afwijking op je kilometerteller. als je naar een laag bandje gaat wordt je rolomtrek anders en zal je teller af gaan wijken.
mss een foto van een 165/55 13? ben niet zeker of ik het wil doen maar wil eens zien hoe het ongeveer zal zijn alvast bedant voor die info trouwens