[rquote=1845250&tid=140772&author=DeMeistah]bedenk er ook bij dat een tigra een beetje een speelgoed autotje is. zien er leuk uit je kan er ongelooflijk veel pech mee hebben, ik gelukkig nog niet tot op heden.
tigras zijn 2+2 wat wil zeggen 2 volwassenen en evt. 2 kinderen. ga maar niet probereren een volwassene met zijn nek schuin tegen de achter ruit te drukken :jerry
veel succes met het zoeken naar een corsa

[/rquote]
lol, ik ben zelf ook zeker niet de kleinste met 1.95m en het is al een keer voorgekomen dat ik zelf achterin moest (in mijn oude corsa b).
lijkt me een mooi moment voor youtube.
alhoewel een corsa volgens mij ook neit zo heel erg veel ruimte biedt, zal het in ieder geval wel beter zijn dan tigra denk ik.
daarnaast is het wel zo fijn als er ook daadwerkelijk iemand achterin kan.
als iemand nog aanvullende informatie heeft, of tips wil geven omtrent het zoeken naar een geschikte corsa voor mijzelf, dan hoor ik uiteraard graag van jullie.
voor zover alvast mijn dank voor alle uitgebreide informatie en hulp die jullie geven.
edit: is het verstandig om eerst hier door te geven welke advertenties ik op het oog heb?
of is het geen goed idee om aan te geven wat ik wil gaan kopen op een publiekelijk forum?