V vincent23 Loopt hier de deur plat 12 feb 2012 #1 Hallo, ik wil in mijn kadett e een v6 bouwen en daar achter misschien een automaat zetten. nu weet ik wel dat er genoeg handbakken achter kunnen en er ook zijn, maar welke automaatbak kan er achter ?? ik hoor het graag. gr vincent. :thumb
Hallo, ik wil in mijn kadett e een v6 bouwen en daar achter misschien een automaat zetten. nu weet ik wel dat er genoeg handbakken achter kunnen en er ook zijn, maar welke automaatbak kan er achter ?? ik hoor het graag. gr vincent. :thumb
V vincent23 Loopt hier de deur plat 12 feb 2012 #2 ok dus die AF 22 is t zelfde als die F25, maar dan de automaat uitvoering. dus ik heb dan een standaard v6 automaat bak nodig om in de e kadett te kunnen passen ? gr vinc
ok dus die AF 22 is t zelfde als die F25, maar dan de automaat uitvoering. dus ik heb dan een standaard v6 automaat bak nodig om in de e kadett te kunnen passen ? gr vinc
V vincent23 Loopt hier de deur plat 12 feb 2012 #4 en van welke auto komt die wim ? kwanta kosta en zijn ze nog beetje makkelijk te krijgen ? gr vinc
wim-v6 Forumbewoner 12 feb 2012 #5 Vectra-A-V6 Calibra-V6 Vectra-B-V6 Das een minder groot drama dan een GOEDE F25 vinden... (gelukkig heb ik er nu een als het goed is..) Willem
Vectra-A-V6 Calibra-V6 Vectra-B-V6 Das een minder groot drama dan een GOEDE F25 vinden... (gelukkig heb ik er nu een als het goed is..) Willem
V vincent23 Loopt hier de deur plat 12 feb 2012 #6 maar zover ik weet past een f25 automaat niet toch in een kadett ? (vec a en cali v6) of heeft die andere afmeting dan een handbak f25 ? dus als ik t goed begrijp zit die AF22 bak onder een vec B v6 ? gr vinc
maar zover ik weet past een f25 automaat niet toch in een kadett ? (vec a en cali v6) of heeft die andere afmeting dan een handbak f25 ? dus als ik t goed begrijp zit die AF22 bak onder een vec B v6 ? gr vinc
wim-v6 Forumbewoner 12 feb 2012 #7 F25 is een handbak De Af22 zit onder de Vectra-A, Calibra, en Vectra-B V6 Willem
wim-v6 Forumbewoner 12 feb 2012 #8 De Automaatbak is zowiezo geheel flink wat Lomper als een Handbak, zit veel meer in... De bakken zijn ook geheel anders, zelfs het merk is anders, de handbakken zijn van Getrag, en de Automaten van Aisin willem
De Automaatbak is zowiezo geheel flink wat Lomper als een Handbak, zit veel meer in... De bakken zijn ook geheel anders, zelfs het merk is anders, de handbakken zijn van Getrag, en de Automaten van Aisin willem
J jblfreak Hoort bij de inboedel 12 feb 2012 #9 standaard v6 automaat bak past niet in een kadett motor komt meer richting bijrijderskant te liggen en dan is er te weinig ruimte tussen de poelie van de dynamo en chassis en denk zelfs dat ie er tegenaan komt
standaard v6 automaat bak past niet in een kadett motor komt meer richting bijrijderskant te liggen en dan is er te weinig ruimte tussen de poelie van de dynamo en chassis en denk zelfs dat ie er tegenaan komt
wim-v6 Forumbewoner 13 feb 2012 #10 Denk ook niet dat je een 4cilinder bak tegen een V6 motor aan krijgt?? Willem
J jblfreak Hoort bij de inboedel 13 feb 2012 #11 k had zelf een f20 bak en denk dat een van een calibra ook niet gaat aangezien je dan denk ik met de montage op de krukas zit nog even foto gemaakt ivm de ruimte
k had zelf een f20 bak en denk dat een van een calibra ook niet gaat aangezien je dan denk ik met de montage op de krukas zit nog even foto gemaakt ivm de ruimte
V vincent23 Loopt hier de deur plat 13 feb 2012 #12 mmm ik lees en hoor dat het eigenlijk een hoop gedoe is. k kon voor leuk geld een goede carrosserie kopen, maar wel automaat. ombouwen is dat een optie ? (dus automaat naar schakel) gr vinc
mmm ik lees en hoor dat het eigenlijk een hoop gedoe is. k kon voor leuk geld een goede carrosserie kopen, maar wel automaat. ombouwen is dat een optie ? (dus automaat naar schakel) gr vinc
J jblfreak Hoort bij de inboedel 13 feb 2012 #13 dan heb je zoiezo een koppelingspendaal nodig en een schakelpook en een handbak uiteraard ff gat boren om de pook door heen te doen en klaar koppelings pendaal heb k hier nog wel liggen denk k
dan heb je zoiezo een koppelingspendaal nodig en een schakelpook en een handbak uiteraard ff gat boren om de pook door heen te doen en klaar koppelings pendaal heb k hier nog wel liggen denk k
V vincent23 Loopt hier de deur plat 13 feb 2012 #14 pendalen heb ik hier ook wel hoor den, t gaat er mij om dat ik me dalijk niet nog een gigantische verbouwing op de hals haal, snappie. je weet wa de planning is he :thumb v6 met F28 bak in de mattig. alles is er, dus ja das t probleem niet haha maar als ik het zo goed lees dan moet dat ombouwen van automaat naar schakel niet echt een probleem zijn ? gr vinc
pendalen heb ik hier ook wel hoor den, t gaat er mij om dat ik me dalijk niet nog een gigantische verbouwing op de hals haal, snappie. je weet wa de planning is he :thumb v6 met F28 bak in de mattig. alles is er, dus ja das t probleem niet haha maar als ik het zo goed lees dan moet dat ombouwen van automaat naar schakel niet echt een probleem zijn ? gr vinc
J jblfreak Hoort bij de inboedel 13 feb 2012 #15 opzich niet echt je hebt de pendalen nodig koppelingskabel en je pook alleen moet je een gat maken in t schutboard waar de stang doorheen gaat en de f28 ff 3 gaten in boren voor je 'banaan'steun onder
opzich niet echt je hebt de pendalen nodig koppelingskabel en je pook alleen moet je een gat maken in t schutboard waar de stang doorheen gaat en de f28 ff 3 gaten in boren voor je 'banaan'steun onder
V vincent23 Loopt hier de deur plat 13 feb 2012 #16 ik zeg klinkt interessant he :afro ik gaat is ff kijken hoe of wat mbt die andere carros :thumb :thumb :thumb gr vinc
ik zeg klinkt interessant he :afro ik gaat is ff kijken hoe of wat mbt die andere carros :thumb :thumb :thumb gr vinc
J jblfreak Hoort bij de inboedel 14 feb 2012 #17 is goed jongen denk dat t gat wel zit afgetekend in de caros en de automaat op kenteken gaat er toch af als je bij de rdw ben geweest mare bouwen we m hier op je werk om :jerry :jerry :kewlpics
is goed jongen denk dat t gat wel zit afgetekend in de caros en de automaat op kenteken gaat er toch af als je bij de rdw ben geweest mare bouwen we m hier op je werk om :jerry :jerry :kewlpics
V vincent23 Loopt hier de deur plat 14 feb 2012 #18 haha ja ze zien me al aankomen op t werk hehe :ass :ass en ja ach we schuiven die R32 wel ff naar buiten he, kan de dett daar staan :thumb :thumb je gaat t horen kerel :afro gr vinc
haha ja ze zien me al aankomen op t werk hehe :ass :ass en ja ach we schuiven die R32 wel ff naar buiten he, kan de dett daar staan :thumb :thumb je gaat t horen kerel :afro gr vinc
J jblfreak Hoort bij de inboedel 14 feb 2012 #19 goed idee dan kunnen we ze misschien s naast elkaar zetten haha ik vind t een goed idee hahaha maar komt best in orde denk k
goed idee dan kunnen we ze misschien s naast elkaar zetten haha ik vind t een goed idee hahaha maar komt best in orde denk k
V vincent23 Loopt hier de deur plat 14 feb 2012 #20 hehe de dett is natuurlijk wel een stuk mooier :thumb ik gaat is ff kijken of de carros wa is :afro grrr
hehe de dett is natuurlijk wel een stuk mooier :thumb ik gaat is ff kijken of de carros wa is :afro grrr