Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo, ik ben van plan om een ascona of manta aan te schaffen voor dagelijks gebruik. Natuurlijk wegenbelastingvrij en op lpg. Nou zijn ze op lpg niet dik gezaaid, en vraag ik me af wat een lpg installatie gemiddeld kost.
Ik heb een LPG instalatie laten leggen in mijn astra twintop cosmo 1.6xep motor en ik heb er 2100€ voor betaald. Ik had er een VSI instalatie van PRINS in laten leggen. Helaas was ik er toch niet tvreden van en heb ik de wagen verkocht. Het rijplezier daalt drastisch met LPG vind ik. Soms voel je een schokje enzo en dat ergert me mateloos. Ze konden dit niet verhelpen en dit bleek een typisch probleem van Opel te zijn en het zou hem in de ontsteking steken.
Ik heb een LPG instalatie laten leggen in mijn astra twintop cosmo 1.6xep motor en ik heb er 2100€ voor betaald. Ik had er een VSI instalatie van PRINS in laten leggen. Helaas was ik er toch niet tvreden van en heb ik de wagen verkocht. Het rijplezier daalt drastisch met LPG vind ik. Soms voel je een schokje enzo en dat ergert me mateloos. Ze konden dit niet verhelpen en dit bleek een typisch probleem van Opel te zijn en het zou hem in de ontsteking steken.
wat voor bougies heb/had je?
Ik vindt het ook altijd knap dat als een bepaalde garage er niet uitkomt dat het dan altijd een 'typisch probleem van een bepaald merk' wordt :swear