Volgens mij kon de beste man het gewoon niet hebben dat Opel de Omega en Senator aanbood die voor de helft van het geld destijds gehakt maakte van de E en de 5 serie van MB en BMW, want zo lagen de verhoudingen wel, alleen niemand gaf toen 100.000 gulden uit aan een Opel, daarom werkte het niet.
Verder vind ik persoonlijk de jaren '70 een van de mooiste Opel periodes, de wagens hadden juist een identiteit, ze waren allemaal eenvoudig met een sportief randje. De Ascona was ten tijde van zijn introductie het antwoord op de Taunus en werd beschouwd als een sportief gelijnde auto. C Kadett in mindere mate maar daar was een coupé van. Talloze Rally successen, ik weet niet waar die vent uitgehangen heeft maar ik denk dat ie achter de muur woonde indertijd, anders had ie wel beter geweten.
Sommige fronten heeft hij wel gelijk, de managementcultuur is compleet verziekt door de amerikanen, maar wat wil je als zij ineens gaan vertellen dat er zoveel mensen uit moeten terwijl het de enige winstgevende tak is van GM.