P pinda__ Lid 1 apr 2012 #41 @sw16v ja het is gelukt om die klep over te bouwen Ben al zo goed als klaar nog kleine dingen
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 3 apr 2012 #42 Auto heeft vandaag gelopen dus dat is positief
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 3 apr 2012 #43 Auto heeft vandaag gelopen dus dat is positief
P pinda__ Lid 13 apr 2012 #48 hallo, hoef vandaag alleen nog retour slang te verlengen en dan alles wegwerken en dan klaar .. dan achterdemper er op en dan kan ik rijden
hallo, hoef vandaag alleen nog retour slang te verlengen en dan alles wegwerken en dan klaar .. dan achterdemper er op en dan kan ik rijden
P pinda__ Lid 13 apr 2012 #49 hallo, hoef vandaag alleen nog retour slang te verlengen en dan alles wegwerken en dan klaar .. dan achterdemper er op en dan kan ik rijden
hallo, hoef vandaag alleen nog retour slang te verlengen en dan alles wegwerken en dan klaar .. dan achterdemper er op en dan kan ik rijden
P pinda__ Lid 14 apr 2012 #52 en ja hoor vandaag gestart smookt de turbo dus nieuwe geregeld alleen even de wastegate klep overzetten en gaan met die banaan
en ja hoor vandaag gestart smookt de turbo dus nieuwe geregeld alleen even de wastegate klep overzetten en gaan met die banaan
P pinda__ Lid 14 apr 2012 #53 en ja hoor vandaag gestart smookt de turbo dus nieuwe geregeld alleen even de wastegate klep overzetten en gaan met die banaan
en ja hoor vandaag gestart smookt de turbo dus nieuwe geregeld alleen even de wastegate klep overzetten en gaan met die banaan