C CORSA2L16VALVE Post best veel 23 apr 2009 #1 Waar kan ik een set unibals vinden om men fusee pennen van men voorophanging te veranderen? greetz
C CORSA2L16VALVE Post best veel 24 apr 2009 #2 draagarmen zijn idd versterkt voorfront is vervangen door ne stalen balk op maat gemaakt (kan dus nimmer afscheuren) en overal zitten van die rode PU bussen in. Is er ergens iets tevinden hoe je dieUnibals kan maken. want heb het nog nooit van kortbij bekeken. Greetz
draagarmen zijn idd versterkt voorfront is vervangen door ne stalen balk op maat gemaakt (kan dus nimmer afscheuren) en overal zitten van die rode PU bussen in. Is er ergens iets tevinden hoe je dieUnibals kan maken. want heb het nog nooit van kortbij bekeken. Greetz
F Fearless Forumbewoner 24 apr 2009 #3 Tip: Zoek het bij de landbouw mechanisatie bedrijfjes. Hier in het dorp zit er een die heeft dat spul in allerlei maten, van kleine tot loeigrote waar je je hoofd door steken kan!
Tip: Zoek het bij de landbouw mechanisatie bedrijfjes. Hier in het dorp zit er een die heeft dat spul in allerlei maten, van kleine tot loeigrote waar je je hoofd door steken kan!
C CORSA2L16VALVE Post best veel 27 apr 2009 #4 het gaat niet om waar ik ze kan krijgen maar hoe ik ze kan maken nu. Die universele vinden zal wel ni moeilijk zijn greetz
het gaat niet om waar ik ze kan krijgen maar hoe ik ze kan maken nu. Die universele vinden zal wel ni moeilijk zijn greetz