M MaxB Komt weleens kijken 30 jan 2014 #1 Hey, Zijn er veel problemen met het Opel Vectra 2.2 blok? Heb gehoord dat dat geen goede motoren zijn, of is dat toch anders? Mvg, Max
Hey, Zijn er veel problemen met het Opel Vectra 2.2 blok? Heb gehoord dat dat geen goede motoren zijn, of is dat toch anders? Mvg, Max
R redhead01 Komt weleens kijken 30 jan 2014 #2 Luisteren of je de ketting hoort bij koude start. Verder vind ik het een heerlijke motor. Het is wel geen sprintkanon, maar je kan er wel soepel mee rijden. Mijn distributiekettingen zijn ook vervangen bij 60.000 km. Als je de auto start (met koude motor) hoorde je bij mijn Vectra korte tijd een ratelend geluid.
Luisteren of je de ketting hoort bij koude start. Verder vind ik het een heerlijke motor. Het is wel geen sprintkanon, maar je kan er wel soepel mee rijden. Mijn distributiekettingen zijn ook vervangen bij 60.000 km. Als je de auto start (met koude motor) hoorde je bij mijn Vectra korte tijd een ratelend geluid.
S sw_reijnders Forumbewoner 31 jan 2014 #3 wel 2.2 blok??? benzine diesel handig als je er een motorcode bij zet
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 jan 2014 #4 2.2 diesel is niet meer geleverd in de C2 Als ik mij niet vergis
M MaxB Komt weleens kijken 1 feb 2014 #5 Hallo, Het was een Benzine, maar is niet meer nodig. Het word helaas geen Vectra. Grtz, Max
F Florian Komt weleens kijken 1 feb 2014 #6 Idd helaas, heb een heule mooie voor je in de aanbieding met nieuwe ditstributieketting! En brandstofpomp, en injectoren, enz enz...
Idd helaas, heb een heule mooie voor je in de aanbieding met nieuwe ditstributieketting! En brandstofpomp, en injectoren, enz enz...
M MaxB Komt weleens kijken 1 feb 2014 #7 Dat is idd een mooie, maar wij zochten naar een stationwagon
M MaxB Komt weleens kijken 1 feb 2014 #10 Het is een Antara 2.4 geworden. viewtopic.php?f=30&t=182717
T theunm Loopt hier de deur plat 1 feb 2014 #11 @gwriemersma wrote:Wat heb je nu gekocht Dan? even bij zijn profiel kijken. denk dat ie alleen mee mag rijden
@gwriemersma wrote:Wat heb je nu gekocht Dan? even bij zijn profiel kijken. denk dat ie alleen mee mag rijden