Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
en de bovenzijde bij voorkeur horizontaal en recht naar achter.
als je ooit en keer je gordels nodig hebt is het wel fijn dat je recht naar voren gaat.
maak je nu een klapper wordt je naar links en naar beneden getrokken door de gordel.
Bevestigen op de C stijl is al iets beter.
Ik mijn astra zit een kooi heb bewust horizontale buizen in de kooi laten maken.
in de vorige ( kadett) maakte ik gebruik van een gelaste stabilisator tussen de schokdempers klapper was zo hard dat dat zelf niet meer op zijn plek zat
Ik had mijn gordels eerst ook aan de C stijl, maar als je dan een klapper maakt en je auto zou door een rare reden zo verbuigen dat je gordel strakker komt te staan, dan ben je niet blij
Dus ik heb de originele gordels weer gemonteerd.
Ik denk dat je het meest veilig de gordels die je op de foto laat zien recht naar achter kunt monteren en dan bij voorkeur niet achter achteras ophang punten, i.v.m. de kreukel zone.
Misschien kun je iets mooi erin lassen ( aan de bodem ? ) ?
Ik had mijn gordels eerst ook aan de C stijl, maar als je dan een klapper maakt en je auto zou door een rare reden zo verbuigen dat je gordel strakker komt te staan, dan ben je niet blij
Dus ik heb de originele gordels weer gemonteerd.
Ik denk dat je het meest veilig de gordels die je op de foto laat zien recht naar achter kunt monteren en dan bij voorkeur niet achter achteras ophang punten, i.v.m. de kreukel zone.
Misschien kun je iets mooi erin lassen ( aan de bodem ? ) ?
Daar zeg je wel wat over de c-stijl...
Stel de stijl buigt naar binnen...staat je gordel weer slap
Bij sommige regelementen is het zelfs verplicht om je gordel om een horizontaal balk / stang te monteren.. EN dan niet alleen bouten maar er ook een keer erom heen draaien zodat de kracht beter verdeelt wordt..