Het zal vooral je eigen gevoel zijn wat je erbij hebt, wat de doorslag moet geven.
De F25 is gewoon een bak met hele lange versnellingen en de F28 is kort door de bocht genomen een F20 met een extra versnelling.
Topsnelheid zal elkaar niet zoveel ontlopen denk ik en dat meer schakelen dat zal wel meevallen denk ik. Of rijd je nu ook in je 2e versnelling 50 km/u door de bebouwde kom?
Ik denk dat het grootste nadeel het feit is dat een F28 een stukje duurder is en eigenlijk altijd gaar, waardoor je nog wat revisiewerk mag (laten) doen. Ik vond het wel de moeite en het reed heerlijk aan mijn 3.0.
Absolute top heb ik niet gehaald daarmee, maar ik had op 265 km/u in ieder geval nog wel wat ruimte om harder te gaan als de omstandigheden dat toe hadden gelaten.
Dat gezegd...de keren dat je daar echt iets aan hebt, kun je op 1 hand tellen lijkt mij en zou je het dus niet voor moeten doen vind ik.
Als je die F25 echt zo ruk vind rijden, dat je wat kortere versnellingen wilt (en het niet erg vind wat te investeren), dan zou ik het doen. Anders lekker laten