De hoofdkabelboom vanuit de zekeringkast loopt meestal door een rubber paneel met extra doorvoermogelijkheden. Er zit dan er naast een paar van die 'tepels' die je kunt doornsnijden of afknippen en daar kan je sub kabel doorheen.
Hi-lo converters zijn helaas vaak de enige optie tegenwoordig bij nieuwe auto's, net als kofferbak subs. Helaas zijn zo faseverschillen onvermijdelijk, en is optimaal verdeeld geluid op alle luisterposities sowieso uitgesloten. Ik heb gelukkig nog de ruimte voor een klein subje voorin achter het dashboardkastje, maarja, da's nog een Kadett. Heb daar een 2,5 liter isobaric subje zitten met twee Peerless SDS106 woofertjes er in. Ok, het is geen 20 herz die er uit komt, maar vergeet sowieso maar dat je zo laag komt in een auto. De enige manier om golflengtes te horen die groter zijn dan je auto is doordat ze tegen de gebouwen buiten je auto terug kaatsen je auto in. Dat vind ik dan weer heerlijk aan mijn systeem, ook al staat het bunkerhard, buiten de auto hoor je haast NIETS.
Persoonlijk zou ik de radio open maken en er een echte line-out op bouwen, want intern zit gewoon een ordinair eindversterker IC, en die heeft gewoon een line input. All you need is some guts and a soldering iron.