Z Za4ra OPC Post best veel 8 dec 2010 #21 Ik heb hier af een toe ook last van. Vooral bij hevige buien. De tip van TJINNE ga ik ook eens bekijken. :thumbup (als het wat warmer is)
Ik heb hier af een toe ook last van. Vooral bij hevige buien. De tip van TJINNE ga ik ook eens bekijken. :thumbup (als het wat warmer is)
Z Za4ra OPC Post best veel 8 dec 2010 #23 Ik heb hier af een toe ook last van. Vooral bij hevige buien. De tip van TJINNE ga ik ook eens bekijken. :thumbup (als het wat warmer is)
Ik heb hier af een toe ook last van. Vooral bij hevige buien. De tip van TJINNE ga ik ook eens bekijken. :thumbup (als het wat warmer is)
T tijgetje57 Loopt hier de deur plat 13 dec 2010 #24 onder je parafaan plaat checken of alles droog is en of alles dopjes erin zitten en de afwatering goed is. Onder je bekleding kijken achterin of je geen gaten in de bodem hebt ofzo. Of de beplating onder de bekleding droog is. Bij de achterdeur rubber onder eens nakijken?
onder je parafaan plaat checken of alles droog is en of alles dopjes erin zitten en de afwatering goed is. Onder je bekleding kijken achterin of je geen gaten in de bodem hebt ofzo. Of de beplating onder de bekleding droog is. Bij de achterdeur rubber onder eens nakijken?
M Motorsmurf Komt weleens kijken 14 dec 2010 #25 Ik heb ander halve week geleden de vloerbekleding vervangen van mijn zaf B. Ik ben hier 12 uur mee bezig geweest. Dus je kan ook al je bekleding eruit halen en kijken of het miss ergens via de bodemplaat naar binnen komt....
Ik heb ander halve week geleden de vloerbekleding vervangen van mijn zaf B. Ik ben hier 12 uur mee bezig geweest. Dus je kan ook al je bekleding eruit halen en kijken of het miss ergens via de bodemplaat naar binnen komt....
T tijgetje57 Loopt hier de deur plat 13 dec 2010 #26 onder je parafaan plaat checken of alles droog is en of alles dopjes erin zitten en de afwatering goed is. Onder je bekleding kijken achterin of je geen gaten in de bodem hebt ofzo. Of de beplating onder de bekleding droog is. Bij de achterdeur rubber onder eens nakijken?
onder je parafaan plaat checken of alles droog is en of alles dopjes erin zitten en de afwatering goed is. Onder je bekleding kijken achterin of je geen gaten in de bodem hebt ofzo. Of de beplating onder de bekleding droog is. Bij de achterdeur rubber onder eens nakijken?
A AstraElvis Post best veel 15 dec 2010 #27 origineel gepost door tijgetje57 onder je parafaan plaat checken of alles droog is en of alles dopjes erin zitten en de afwatering goed is. Onder je bekleding kijken achterin of je geen gaten in de bodem hebt ofzo. Of de beplating onder de bekleding droog is. Bij de achterdeur rubber onder eens nakijken? Nou kom gezellig ff helpen dan hahahahaha ik regel een droge werkplaats...
origineel gepost door tijgetje57 onder je parafaan plaat checken of alles droog is en of alles dopjes erin zitten en de afwatering goed is. Onder je bekleding kijken achterin of je geen gaten in de bodem hebt ofzo. Of de beplating onder de bekleding droog is. Bij de achterdeur rubber onder eens nakijken? Nou kom gezellig ff helpen dan hahahahaha ik regel een droge werkplaats...
M Motorsmurf Komt weleens kijken 14 dec 2010 #28 Ik heb ander halve week geleden de vloerbekleding vervangen van mijn zaf B. Ik ben hier 12 uur mee bezig geweest. Dus je kan ook al je bekleding eruit halen en kijken of het miss ergens via de bodemplaat naar binnen komt....
Ik heb ander halve week geleden de vloerbekleding vervangen van mijn zaf B. Ik ben hier 12 uur mee bezig geweest. Dus je kan ook al je bekleding eruit halen en kijken of het miss ergens via de bodemplaat naar binnen komt....
E erwin78 Post best veel 15 dec 2010 #29 Dit soort lekkages komt zelden door de bodem, water stroomt naar beneden, of het moet zijn dat je constant door een laag water van 1/2 meter rijdt. 90% van de lekkages komt vanaf deurrubbers, verstopte water afvoeren, lekkende kitnaden etc.
Dit soort lekkages komt zelden door de bodem, water stroomt naar beneden, of het moet zijn dat je constant door een laag water van 1/2 meter rijdt. 90% van de lekkages komt vanaf deurrubbers, verstopte water afvoeren, lekkende kitnaden etc.
A AstraElvis Post best veel 15 dec 2010 #30 origineel gepost door tijgetje57 onder je parafaan plaat checken of alles droog is en of alles dopjes erin zitten en de afwatering goed is. Onder je bekleding kijken achterin of je geen gaten in de bodem hebt ofzo. Of de beplating onder de bekleding droog is. Bij de achterdeur rubber onder eens nakijken? Nou kom gezellig ff helpen dan hahahahaha ik regel een droge werkplaats...
origineel gepost door tijgetje57 onder je parafaan plaat checken of alles droog is en of alles dopjes erin zitten en de afwatering goed is. Onder je bekleding kijken achterin of je geen gaten in de bodem hebt ofzo. Of de beplating onder de bekleding droog is. Bij de achterdeur rubber onder eens nakijken? Nou kom gezellig ff helpen dan hahahahaha ik regel een droge werkplaats...
L Laagvlieger Komt hier geregeld 15 dec 2010 #31 Ik had laatst een Zafira met hetzelfde. Lag de hele voorruit los!! Controleer maar eens of die wel goed vastzit! Rondom had de kit niet gehecht!
Ik had laatst een Zafira met hetzelfde. Lag de hele voorruit los!! Controleer maar eens of die wel goed vastzit! Rondom had de kit niet gehecht!
E erwin78 Post best veel 15 dec 2010 #32 Dit soort lekkages komt zelden door de bodem, water stroomt naar beneden, of het moet zijn dat je constant door een laag water van 1/2 meter rijdt. 90% van de lekkages komt vanaf deurrubbers, verstopte water afvoeren, lekkende kitnaden etc.
Dit soort lekkages komt zelden door de bodem, water stroomt naar beneden, of het moet zijn dat je constant door een laag water van 1/2 meter rijdt. 90% van de lekkages komt vanaf deurrubbers, verstopte water afvoeren, lekkende kitnaden etc.
A AstraElvis Post best veel 15 dec 2010 #33 heb net een nieuw raam gehad van carglass.... dus dat zit wel goed.. Heb ff gekeken en de overloop van het raam voor zat verstopt.... dus is nu opgelost alleen ff lekker verwarmen binnen.
heb net een nieuw raam gehad van carglass.... dus dat zit wel goed.. Heb ff gekeken en de overloop van het raam voor zat verstopt.... dus is nu opgelost alleen ff lekker verwarmen binnen.
L Laagvlieger Komt hier geregeld 15 dec 2010 #34 Ik had laatst een Zafira met hetzelfde. Lag de hele voorruit los!! Controleer maar eens of die wel goed vastzit! Rondom had de kit niet gehecht!
Ik had laatst een Zafira met hetzelfde. Lag de hele voorruit los!! Controleer maar eens of die wel goed vastzit! Rondom had de kit niet gehecht!
A AstraElvis Post best veel 4 jan 2011 #35 tevens bleken de raamrubbers aan de deur een dikke kier te hebben. Heb de rubbers ingesneden en netjes tegen het raam geplaatst niet de auto ff droog maken en hij is weer als nieuw... Heerlijk die lavendel geur van de vochtvreters hahahahahaha Iedereen bedankt voor de hulp op dit top forum....
tevens bleken de raamrubbers aan de deur een dikke kier te hebben. Heb de rubbers ingesneden en netjes tegen het raam geplaatst niet de auto ff droog maken en hij is weer als nieuw... Heerlijk die lavendel geur van de vochtvreters hahahahahaha Iedereen bedankt voor de hulp op dit top forum....
A AstraElvis Post best veel 15 dec 2010 #36 heb net een nieuw raam gehad van carglass.... dus dat zit wel goed.. Heb ff gekeken en de overloop van het raam voor zat verstopt.... dus is nu opgelost alleen ff lekker verwarmen binnen.
heb net een nieuw raam gehad van carglass.... dus dat zit wel goed.. Heb ff gekeken en de overloop van het raam voor zat verstopt.... dus is nu opgelost alleen ff lekker verwarmen binnen.
A AstraElvis Post best veel 4 jan 2011 #37 tevens bleken de raamrubbers aan de deur een dikke kier te hebben. Heb de rubbers ingesneden en netjes tegen het raam geplaatst niet de auto ff droog maken en hij is weer als nieuw... Heerlijk die lavendel geur van de vochtvreters hahahahahaha Iedereen bedankt voor de hulp op dit top forum....
tevens bleken de raamrubbers aan de deur een dikke kier te hebben. Heb de rubbers ingesneden en netjes tegen het raam geplaatst niet de auto ff droog maken en hij is weer als nieuw... Heerlijk die lavendel geur van de vochtvreters hahahahahaha Iedereen bedankt voor de hulp op dit top forum....