Klopt, ik rijd een 1.8 uit 2003 :thumb de dealer had het over de delen aan het chassis de "ijzeren" leidingen, die moeten vervangen worden door koperen leidingen.....verder remt de GTS nog perfect, maar ik wil er uiteraard niet doorheen trappen...maar vind het vreemd dat dit nu al vervangen dient te worden....vooral bij de bevestigingen zijn de leidingen "slecht".
Wat zullen de kosten ongeveer zijn? :shock: :shock:
Verder rijd en stuurt hij perfect, alleen houd hij af en toe ook wat in tijdens het rijden...?
Het olie verbruik kwam aan het licht tijdens de vakantie afgelopen maand, van Alkmaar naar Emmen begon het lampje te branden (van tevoren gepeild) olie van Valvoline 5W40 gehaald en bijgevuld, restant van liter thuis bijgevuld (weer gedaald/lampje brandde weer)..... :hmmz
Kilometerstand opgeschreven en af en toe peilen.....nu na ongeveer 400 kilometer is er weinig olie verbruikt!? :afro Auto rookt niet, en er ligt geen olie op de parkeerplaats....reservoir koelvloeistof is ook schoon......
Waterpomp lekt ook, dus deze zal samen met een nwe d.riem vervangen moeten worden....samen met de remleidingen word dit een dure reparatie??
Als er dan ook nog eens "ernstige" motorische problemen (olieverbruik) de kop op steken, weet ik niet of repareren verstandiger is dan voor een andere auto gaan kijken....? :hmmz
We zijn verder erg tevreden over het uiterlijk, de ruimte en de rij-eigenschappen van de GTS....en houden hem het liefst.
Verdere probleempjes zijn de vochtige koplampen, water in de kofferbak (reservewiel) komt misschien door verweerde rubber van antennevoet? en regelmatig oplichten van storingslampjes zoals van banddruk-sensor.......
Hoe kan ik overigens fotoos uploaden om e.e.a. te voorzien van optische informatie?
Bedankt alvast voor jullie reacties, Top! :thumbup