S Spacejam Hoort bij de inboedel 8 jun 2008 #1 wie kan deze velgen: onder deze auto shoppen: Klikbaar voor de grote versie.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 9 jun 2008 #3 oke, alvast bedankt. De velgen zijn 15" en de huidige 14"
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 9 jun 2008 #4 welke velgen zijn het? die streep is namelijk heel irritant,, kan wel n beeld geven maar werkt denk k beter met n goede foto
welke velgen zijn het? die streep is namelijk heel irritant,, kan wel n beeld geven maar werkt denk k beter met n goede foto
A Aydee Post best veel 9 jun 2008 #6 Hey die velgen gaan mooi staan als het 17 inch wordt In het klein heb ik ze hier zien staan onder een corsa c en dat stond voor geen meter die waren 15 inch Of je moet een hele platte band eronder zetten dan gaat het wel
Hey die velgen gaan mooi staan als het 17 inch wordt In het klein heb ik ze hier zien staan onder een corsa c en dat stond voor geen meter die waren 15 inch Of je moet een hele platte band eronder zetten dan gaat het wel
S Spacejam Hoort bij de inboedel 9 jun 2008 #7 17" is te groot voor een b maar wel precies groot genoeg voor een c Ik zat zelf te denken aan 15" met een 45 band
17" is te groot voor een b maar wel precies groot genoeg voor een c Ik zat zelf te denken aan 15" met een 45 band
S Spacejam Hoort bij de inboedel 15 jun 2008 #11 nog even maar een foto uit dezelfde hoek als de velgen, misschien dat dat schilt.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 19 jun 2008 #12 Moet ik misschien nog zorgen voor een foto uit een andere hoek of iets anders veranderen aan de foto?
Moet ik misschien nog zorgen voor een foto uit een andere hoek of iets anders veranderen aan de foto?
M maxim102 Komt weleens kijken 19 jun 2008 #13 Ik heb iets geprobeerd, maar de hoek is nog niet echt optimaal..
S Spacejam Hoort bij de inboedel 20 jun 2008 #14 goed genoeg om een idee te krijgen . Denk dat ik ze er toch onder ga zetten.
C Crazydriver Lid 20 jun 2008 #15 denk erom dat je velg op 4x100 niet mooi uit kom te zien he. dus op deze manier. je spaken worden daar de dupe van omdat het geen 5 steek meer is.
denk erom dat je velg op 4x100 niet mooi uit kom te zien he. dus op deze manier. je spaken worden daar de dupe van omdat het geen 5 steek meer is.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 22 jun 2008 #17 Ik heb dit weekend zelf nog met wat handleiding van photoshop een shopje gemaakt: Ik denk dat ik voor de onderste ga Klikbaar voor een grote versie.
Ik heb dit weekend zelf nog met wat handleiding van photoshop een shopje gemaakt: Ik denk dat ik voor de onderste ga Klikbaar voor een grote versie.