H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 17 aug 2010 #1 Wie wil voor mij deze velgen onder mijn auto shoppen?? Velgen: Opel star design 17" Auto: Opel Calibra North Cape paars Hopelijk lukt het met deze foto's. Het gaat mij om het idee.. Hoeft dus niet 100% netjes.
Wie wil voor mij deze velgen onder mijn auto shoppen?? Velgen: Opel star design 17" Auto: Opel Calibra North Cape paars Hopelijk lukt het met deze foto's. Het gaat mij om het idee.. Hoeft dus niet 100% netjes.
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 17 aug 2010 #3 Thnx :thumbup Ziet er niet slecht uit, alleen dan nog zakken
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 18 aug 2010 #4 Mijn 2e vraag. Wie wil de auto verlagen (niet extreem) en er een andere einddemper onder shoppen (mits mogelijk) De einddemper: Remus/sebring 2x vierkant 90mm (zoiets tenminste) of 1x ovaal zoals deze: Alvast bedankt De auto
Mijn 2e vraag. Wie wil de auto verlagen (niet extreem) en er een andere einddemper onder shoppen (mits mogelijk) De einddemper: Remus/sebring 2x vierkant 90mm (zoiets tenminste) of 1x ovaal zoals deze: Alvast bedankt De auto
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 17 sep 2010 #5 Verlaagd met een ovale uitlaat. Verlaagd met een dubbele Remus (vierkant)