G greg Post best veel 21 aug 2011 #1 Heb vandaag mijn velgen in de rimwax gezet (tip van forumlid). Vondt de foto wel waardig om hier te plaatsen. groet greg
Heb vandaag mijn velgen in de rimwax gezet (tip van forumlid). Vondt de foto wel waardig om hier te plaatsen. groet greg
P petrolhead Loopt hier de deur plat 3 feb 2013 #6 @Silver wrote:weer een oude koe haha et gaat lekker :jerry
P petrolhead Loopt hier de deur plat 3 feb 2013 #7 @Silver wrote:weer een oude koe haha et gaat lekker :jerry
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 3 feb 2013 #8 mag zelfs uit de sloot komen die koe :wors :wors Als ze me dan gelijk even wil vertellen wat rimwax is king: king:
mag zelfs uit de sloot komen die koe :wors :wors Als ze me dan gelijk even wil vertellen wat rimwax is king: king:
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 3 feb 2013 #9 mag zelfs uit de sloot komen die koe :wors :wors Als ze me dan gelijk even wil vertellen wat rimwax is king: king:
mag zelfs uit de sloot komen die koe :wors :wors Als ze me dan gelijk even wil vertellen wat rimwax is king: king:
P petrolhead Loopt hier de deur plat 3 feb 2013 #10 haha Geen idee kerel, nu die toch uit de sloot is.. kan iemand anders het miss vertellen
P petrolhead Loopt hier de deur plat 3 feb 2013 #11 haha Geen idee kerel, nu die toch uit de sloot is.. kan iemand anders het miss vertellen
S Silver Loopt hier de deur plat 3 feb 2013 #12 idd wax voor velgen, die beter bestand is tegen hitte.
S Silver Loopt hier de deur plat 3 feb 2013 #13 idd wax voor velgen, die beter bestand is tegen hitte.