B Bartholy Lid 22 jul 2011 #1 Hallo allen, Ik zoek voor mijn Vectra B (II) Caravan CDX 2.0 AUT stoelpanelen voor passagiersstoel aan de deurzijde... Verduidelijking: kunststof paneel rechts onder de zitting ("tegen" de deur) Bericht staat ook al bij "martplaats-gezocht". Kan hier weg... Groetjes, B!
Hallo allen, Ik zoek voor mijn Vectra B (II) Caravan CDX 2.0 AUT stoelpanelen voor passagiersstoel aan de deurzijde... Verduidelijking: kunststof paneel rechts onder de zitting ("tegen" de deur) Bericht staat ook al bij "martplaats-gezocht". Kan hier weg... Groetjes, B!
B Bartholy Lid 23 jul 2011 #2 Als "hier" Heemskerk is, dan zoek ik liever "hier" in de buurt eerst... Toch bedankt, hou t in gedachte! :thumb B!
Als "hier" Heemskerk is, dan zoek ik liever "hier" in de buurt eerst... Toch bedankt, hou t in gedachte! :thumb B!
B Bartholy Lid 23 jul 2011 #3 Als "hier" Heemskerk is, dan zoek ik liever "hier" in de buurt eerst... Toch bedankt, hou t in gedachte! :thumb B!
Als "hier" Heemskerk is, dan zoek ik liever "hier" in de buurt eerst... Toch bedankt, hou t in gedachte! :thumb B!
B Bartholy Lid 22 jul 2011 #10 @Erwin1987 wrote: bedoel je die? Erwin Hoi Erwin, EXACT! maar dan dus zwart... en incl afdekdeel bij de gordelbevestiging. B!
@Erwin1987 wrote: bedoel je die? Erwin Hoi Erwin, EXACT! maar dan dus zwart... en incl afdekdeel bij de gordelbevestiging. B!
B Bartholy Lid 22 jul 2011 #11 @Erwin1987 wrote: bedoel je die? Erwin Hoi Erwin, EXACT! maar dan dus zwart... en incl afdekdeel bij de gordelbevestiging. B!
@Erwin1987 wrote: bedoel je die? Erwin Hoi Erwin, EXACT! maar dan dus zwart... en incl afdekdeel bij de gordelbevestiging. B!
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 22 jul 2011 #12 word denk ik op de sloop kijken of op onderdelenlijn.nl een oproep plaatsen. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 22 jul 2011 #13 word denk ik op de sloop kijken of op onderdelenlijn.nl een oproep plaatsen. Erwin