F FKsport Komt hier geregeld 19 mei 2013 #1 Mijn nieuwe aanwinst sinds kort, inmiddels ook voorzien van de nodige veranderingen en upgrades: En natuurlijk zijn er nog meer plannen op komst!
Mijn nieuwe aanwinst sinds kort, inmiddels ook voorzien van de nodige veranderingen en upgrades: En natuurlijk zijn er nog meer plannen op komst!
A astrid_fahrer Komt weleens kijken 21 mei 2013 #8 Mooi exemplaar en in de enige echte goede kleur Hij ziet er goed bijgehouden uit ook. Alles netjes voor elkaar, ook de details.
Mooi exemplaar en in de enige echte goede kleur Hij ziet er goed bijgehouden uit ook. Alles netjes voor elkaar, ook de details.
E EriC OPC Lid 22 mei 2013 #10 wow zeg, da's een mooie nou snap ik wrom de sport al zo snel weg ging :thumbup
C corsaracer Hoort bij de inboedel 22 mei 2013 #12 @Ewoud94 wrote:das godverdomme een skonne corsa :wtf waar zie jij een corsa..... :sleeping :sleeping
D dj_lifestyle Komt weleens kijken 22 mei 2013 #13 heeele mooi OPC1 heb je daar. Ziet er strak uit en idd in de mooiste kleur . Er zitten al mooie details op en in. Veel plezier er verder mee .
heeele mooi OPC1 heb je daar. Ziet er strak uit en idd in de mooiste kleur . Er zitten al mooie details op en in. Veel plezier er verder mee .
F FKsport Komt hier geregeld 22 mei 2013 #14 Haha een corsa, gezien de tijd van posten was die te vroeg wakker Maar binnenkort ga ik de RH velgen er eens een keer onder fitten..wacht momenteel nog per post op nieuwe naafkappen king:
Haha een corsa, gezien de tijd van posten was die te vroeg wakker Maar binnenkort ga ik de RH velgen er eens een keer onder fitten..wacht momenteel nog per post op nieuwe naafkappen king: