K kevin1803 Lid 10 okt 2018 #1 wie kan mij helpen met het volgende de tweeters in mijn dashboard werken niet maar de center speaker wel wie weet er wat het probleem zou kunnen zijn de radio die in de auto zit is vanaf fabriek en is een cd400 alvast bedankt
wie kan mij helpen met het volgende de tweeters in mijn dashboard werken niet maar de center speaker wel wie weet er wat het probleem zou kunnen zijn de radio die in de auto zit is vanaf fabriek en is een cd400 alvast bedankt
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 11 okt 2018 #2 Stuk? Kabels los? Doen de woofertjes het in de deuren nog wel?
K kevin1803 Lid 11 okt 2018 #3 @Corsa_GSi ik heb de kapjes er afgehaald stekkers zitten vast en de speakers in de deuren doen het wel. Maar vreemd dat allebei de kanten dan kapot zijn?
@Corsa_GSi ik heb de kapjes er afgehaald stekkers zitten vast en de speakers in de deuren doen het wel. Maar vreemd dat allebei de kanten dan kapot zijn?
R RRAAVVII Lid 15 okt 2018 #6 even meten met een multimeter weet je gelijk of het de kabel of tweeter is