S Silver Loopt hier de deur plat 13 aug 2011 #1 Hoi, mijn mid/tid.. weet niet wat ik heb, is helemaal de weg kwijt. het geeft veel te hoge waarden aan. gemiddeld verbruik. stationair verbruik rijbereik.. met een halve tank wat zou dit kunnen zijn??? gr Kim
Hoi, mijn mid/tid.. weet niet wat ik heb, is helemaal de weg kwijt. het geeft veel te hoge waarden aan. gemiddeld verbruik. stationair verbruik rijbereik.. met een halve tank wat zou dit kunnen zijn??? gr Kim
S Silver Loopt hier de deur plat 13 aug 2011 #2 tid heeft het nooit goed gedaan, en het betreft een importauto uit [franstalig] Belgie. is hier iets aan te doen??
tid heeft het nooit goed gedaan, en het betreft een importauto uit [franstalig] Belgie. is hier iets aan te doen??
S Silver Loopt hier de deur plat 13 aug 2011 #3 tid heeft het nooit goed gedaan, en het betreft een importauto uit [franstalig] Belgie. is hier iets aan te doen??
tid heeft het nooit goed gedaan, en het betreft een importauto uit [franstalig] Belgie. is hier iets aan te doen??
G GRSBK Post best veel 13 aug 2011 #4 Kort gezegd je boordcomputer is van slag. Je moet terug naar de garage om een software up_date uit te laten voeren. Kosten ongeveer 47 euro bij elkaar uurtje werk.
Kort gezegd je boordcomputer is van slag. Je moet terug naar de garage om een software up_date uit te laten voeren. Kosten ongeveer 47 euro bij elkaar uurtje werk.
G GRSBK Post best veel 13 aug 2011 #5 Kort gezegd je boordcomputer is van slag. Je moet terug naar de garage om een software up_date uit te laten voeren. Kosten ongeveer 47 euro bij elkaar uurtje werk.
Kort gezegd je boordcomputer is van slag. Je moet terug naar de garage om een software up_date uit te laten voeren. Kosten ongeveer 47 euro bij elkaar uurtje werk.
S Silver Loopt hier de deur plat 13 aug 2011 #6 oke, als voor 5 tientjes alles weer goed werkt vindt ik het wel waard om langs de dealer te gaan.
S Silver Loopt hier de deur plat 13 aug 2011 #7 oke, als voor 5 tientjes alles weer goed werkt vindt ik het wel waard om langs de dealer te gaan.
PVB Komt hier geregeld 14 aug 2011 #8 Op foto 2 brand overigens ook het lampje voor de uitlaatgascontrole.
PVB Komt hier geregeld 14 aug 2011 #9 Op foto 2 brand overigens ook het lampje voor de uitlaatgascontrole.
wim-v6 Forumbewoner 14 aug 2011 #10 @PVB wrote:Op foto 2 brand overigens ook het lampje voor de uitlaatgascontrole. Klopt: storing katalysator (2e lambda sonde meet verkeerde waarden). =========================================================================================== Ik heb precies hetzelfde met de MID van mijn Vectra, alleen is mijn MID eerst heel raar gaan doen (knipperen wegvallen etc etc). ik ga kijken of ik via de Tech-II het probleem op kan lossen maar moet dan wel eerst de auto weer in elkaar zetten: Willem
@PVB wrote:Op foto 2 brand overigens ook het lampje voor de uitlaatgascontrole. Klopt: storing katalysator (2e lambda sonde meet verkeerde waarden). =========================================================================================== Ik heb precies hetzelfde met de MID van mijn Vectra, alleen is mijn MID eerst heel raar gaan doen (knipperen wegvallen etc etc). ik ga kijken of ik via de Tech-II het probleem op kan lossen maar moet dan wel eerst de auto weer in elkaar zetten: Willem
wim-v6 Forumbewoner 14 aug 2011 #11 @PVB wrote:Op foto 2 brand overigens ook het lampje voor de uitlaatgascontrole. Klopt: storing katalysator (2e lambda sonde meet verkeerde waarden). =========================================================================================== Ik heb precies hetzelfde met de MID van mijn Vectra, alleen is mijn MID eerst heel raar gaan doen (knipperen wegvallen etc etc). ik ga kijken of ik via de Tech-II het probleem op kan lossen maar moet dan wel eerst de auto weer in elkaar zetten: Willem
@PVB wrote:Op foto 2 brand overigens ook het lampje voor de uitlaatgascontrole. Klopt: storing katalysator (2e lambda sonde meet verkeerde waarden). =========================================================================================== Ik heb precies hetzelfde met de MID van mijn Vectra, alleen is mijn MID eerst heel raar gaan doen (knipperen wegvallen etc etc). ik ga kijken of ik via de Tech-II het probleem op kan lossen maar moet dan wel eerst de auto weer in elkaar zetten: Willem
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #12 Willem wat ben jij aan het doen ik zag in een ander topic ook al een paar van die wazige foto's. en silver, de mijn geeft 3 l per 100 km aan af en toe dus gemiddeld zitten we met zijn 2en in orde! Erwin
Willem wat ben jij aan het doen ik zag in een ander topic ook al een paar van die wazige foto's. en silver, de mijn geeft 3 l per 100 km aan af en toe dus gemiddeld zitten we met zijn 2en in orde! Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #13 Willem wat ben jij aan het doen ik zag in een ander topic ook al een paar van die wazige foto's. en silver, de mijn geeft 3 l per 100 km aan af en toe dus gemiddeld zitten we met zijn 2en in orde! Erwin
Willem wat ben jij aan het doen ik zag in een ander topic ook al een paar van die wazige foto's. en silver, de mijn geeft 3 l per 100 km aan af en toe dus gemiddeld zitten we met zijn 2en in orde! Erwin
G GRSBK Post best veel 14 aug 2011 #14 @Silver wrote:oke, als voor 5 tientjes alles weer goed werkt vindt ik het wel waard om langs de dealer te gaan. Die prijs heb ik me ook maar laten vertellen dus het kan ook anders zijn. Maar Opel heeft vaste Dealer prijzen. Dus welke Opeldealer je er ook voor pakt ze zullen allemaal even duur zijn.
@Silver wrote:oke, als voor 5 tientjes alles weer goed werkt vindt ik het wel waard om langs de dealer te gaan. Die prijs heb ik me ook maar laten vertellen dus het kan ook anders zijn. Maar Opel heeft vaste Dealer prijzen. Dus welke Opeldealer je er ook voor pakt ze zullen allemaal even duur zijn.
G GRSBK Post best veel 14 aug 2011 #15 @Silver wrote:oke, als voor 5 tientjes alles weer goed werkt vindt ik het wel waard om langs de dealer te gaan. Die prijs heb ik me ook maar laten vertellen dus het kan ook anders zijn. Maar Opel heeft vaste Dealer prijzen. Dus welke Opeldealer je er ook voor pakt ze zullen allemaal even duur zijn.
@Silver wrote:oke, als voor 5 tientjes alles weer goed werkt vindt ik het wel waard om langs de dealer te gaan. Die prijs heb ik me ook maar laten vertellen dus het kan ook anders zijn. Maar Opel heeft vaste Dealer prijzen. Dus welke Opeldealer je er ook voor pakt ze zullen allemaal even duur zijn.
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #16 geloof maar niet dat elke opel dealer even duur is, Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #17 geloof maar niet dat elke opel dealer even duur is, Erwin
wim-v6 Forumbewoner 14 aug 2011 #18 @Erwin1987 wrote:Willem wat ben jij aan het doen ik zag in een ander topic ook al een paar van die wazige foto's. Erwin Achh ''klein'' onderhoud haha... ik weet niet of je op VTN zit, daar staat een projecten topic van de Vectra waar alles in staat. Willem
@Erwin1987 wrote:Willem wat ben jij aan het doen ik zag in een ander topic ook al een paar van die wazige foto's. Erwin Achh ''klein'' onderhoud haha... ik weet niet of je op VTN zit, daar staat een projecten topic van de Vectra waar alles in staat. Willem
wim-v6 Forumbewoner 14 aug 2011 #19 @Erwin1987 wrote:Willem wat ben jij aan het doen ik zag in een ander topic ook al een paar van die wazige foto's. Erwin Achh ''klein'' onderhoud haha... ik weet niet of je op VTN zit, daar staat een projecten topic van de Vectra waar alles in staat. Willem
@Erwin1987 wrote:Willem wat ben jij aan het doen ik zag in een ander topic ook al een paar van die wazige foto's. Erwin Achh ''klein'' onderhoud haha... ik weet niet of je op VTN zit, daar staat een projecten topic van de Vectra waar alles in staat. Willem
G GRSBK Post best veel 14 aug 2011 #20 @Erwin1987 wrote:geloof maar niet dat elke opel dealer even duur is, Erwin een dealer is verplicht zich aan vastgestelde prijzen te houden. Daarnaast hangt er een calculatie tijdnorm aanvast dwz er staat een bepaalde tijd voor hoe lang ze er over mogen doen al een dealer het sneller doet en de prijs eerlijk aan de klant verrekend kan de rekening goedkoper worden maar duurder als de vastgestelde norm mogen ze niet. Deze prijzen zijn allemaal bij opel nederland op te vragen zo staan er bv ook prijzen op internet van een grote beurt van een "x" type( vectra of astrta of zafira etc) opel
@Erwin1987 wrote:geloof maar niet dat elke opel dealer even duur is, Erwin een dealer is verplicht zich aan vastgestelde prijzen te houden. Daarnaast hangt er een calculatie tijdnorm aanvast dwz er staat een bepaalde tijd voor hoe lang ze er over mogen doen al een dealer het sneller doet en de prijs eerlijk aan de klant verrekend kan de rekening goedkoper worden maar duurder als de vastgestelde norm mogen ze niet. Deze prijzen zijn allemaal bij opel nederland op te vragen zo staan er bv ook prijzen op internet van een grote beurt van een "x" type( vectra of astrta of zafira etc) opel