Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
het zal je idd niet meevallen om nog een TE te vinden degene die nu nog allemaal in het bezit zijn van de overgebleven 52 zullen hem niet snel wegdoen maar je weet natuurlijk nooit
er zijn toch mensen die je bellen dit jaar nog contact gehad vanuit belgie of de mijne ook te koop was heb toch getwijfeld :hmmz
Ik las laatst in in de Telegraaf dat steeds meer mensen een het kopen van een Oldimer zien als een belegging die meer oplevert dan de rente van de bank.
Het ging dan wel om speciale modellen welke de komende tijd in waarde zullen stijgen.
Werd ook een rijtje modellen genoemd die de komende jaren zouden stijgen in prijs.
Tja, daar valt natuurlijk over te twisten...de eigenaar mag vragen wat hij wil en dan ziet hij wel wat er betaald wordt. Ik zou deze vraagprijs echter niet willen betalen voor deze auto, dat ben ik met je eens.
Hij ziet er wel goed uit zo op de foto's, vindt de kleurstelling erg mooi. Marktwaarde is natuurlijk moeilijk in te schatten als er zo weinig op de markt komen.