Je kan de aanzuigbuis prachtig solderen met koper buis, heb ze zo al een paar keer gezien. Moet je de uiteindes wel hebben van een diesel pomp of Z20LET pomp aanzuigbuis.
Die Meyle is een goede pomp, maar het probleem, was een constructiefout in die pompen, want dat zijn dé originele (zelfde mal in ieder geval, maar overal ter wereld locaal gegoten bij SHW, Brosol, Meyle etc.) en dat probleem is de regulator. Die retour is dusdanig onhandig gevormd dat hij kan vastlopen. Dit kun je al aan zien komen als de zuiger krassen vertoont. Bij de X20XEV, Z20LET pompen is die regulator vele malen beter. Zelfs bij de goedkopere, zoals de immitatie pomp van VCP in Engeland waar ik nu al jaren mee rij. Alleen die slijten wel sneller. Ik heb net toch maar 250 euro uitgegeven voor een Z20LET pomp, van de zelfde verkoper verkrijgbaar als die Meyle pomp op Ebay.
Dus de XEV pomp is altijd beter, zelfs immitatie dan de hoekige tanden pompen. Wil je nog lang met je blok kunnen rijden en trap je geregeld flink door enz. dan koop je toch het beste die duurdere pompen. Ik raad alleen wel ten aller tijden die met ronde aanzuigbuis af!