[rquote=1899325&tid=145170&author=Dominic]Nee ik koop ook altijd origineel spul voor me auto als ik iets moet halen..
maar het is heeeeeeeeel lastig om een rio verde te vinden op de sloop..
vandaar dat ik het vroeg of er nog een manier is...
liefst heb ik ook het originele middenconsole met de knopjes erin natuurlijk..!
las net op
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?action=printable&tid=78682
dat het aan te sluiten was op een 12V punt met een zekering ertussen..
dus het zou via een 12v punt kunnen met een zekering en dan naar het
orginele console met knopjes (als ik die kan vinden) en vanuit daar naar
de elementen in de stoelne?[/rquote]
informeer eens bij de dealer, zo duur kunnen de 2 knopjes en het plastic plaatje niet zijn...
Ik ben niet een electronica expert, dat zijn klusjes die ik het liefste altijd over laat aan een kennis van mij. Er staat mij wel iets van bij dat je de bekabeling zo achterin de zekeringskast zou kunnen pluggen/solderen (Zoek dit wel goed uit voor je heir aan begint want dit weet ik niet zeker) en vandaar uit kan je de kabels weer door leggen naar de stoelen en de dashboard knoppies.
En omdat het zo moeilijk is 2 cadeautjes
(als je wat zoekt aaaalllllltttttijd ff op
www.schadeautos.nl kijken, hier heb je ook een demontage sectie voor onderdelen van demontage bedrijven over heel NL)
Op zoek naar een schadeauto, sloopauto of gebruikte auto onderdelen van alle merken? Schadeautos.nl biedt een ruim aanbod schadevoertuigen en onderdelen.
www.schadeautos.nl
Op zoek naar een schadeauto, sloopauto of gebruikte auto onderdelen van alle merken? Schadeautos.nl biedt een ruim aanbod schadevoertuigen en onderdelen.
www.schadeautos.nl